Foto bij Gym gone wrong

Deel 6 alweer ^_^

Okay, dus, dit is Jared. Say hi to the hotness!!! <3

Linda p.o.v

Ik keek naar het groepje wat verderop. Ik zag de vergelijkenissen tussen iedereen, maar mijn ogen werden toch steeds weer naar de grote brede kerel getrokken. Ik dronk wat van m'n water. Meer stond er niet op mijn dienblad. Dees keek me bezorgd aan. 'Lin? Moet je niet wat eten? Je hebt vanochtend ook al amper gegeten. Dat is niet goed voor je hè.' Ik schudde m'n hoofd. 'Neuh, ik heb gewoon geen honger, that's all.' Ik keek weer naar de jongen, en Dees volgde mijn blik. 'Oh... Ik snap het al.' Mike keek ons stuk voor stuk aan. 'Wat? Wat snap je al Dude?' Ik probeerde niet naar de jongen te kijken, zodat ik Mike niet in een jaloerse bui maakte. 'Haha, niks Mike. Dat snap je niet. Zijn vrouwen zaken. Alleen de dames zouden dat snappen, toch meiden?' Er was een instemmend geknik en Jessica keek met verliefde oogjes naar Mike. Hij had alleen oog voor mij, daarentegen. Het werd best irritant. Echt super dat hij bereid was ons op te halen en shizzle, maar ik wilde hem nou niet echt achter me aan hebben lopen als een kwijlende puppy. Na de pauze hadden Mike en Eric gelukkig gym, wat wij het uur erna pas zouden hebben. Tyler had net als ons Biologie, dus hij liep met ons mee naar het lokaal. Tussendoor pokete hij ons in de zij en maakte grapjes. Ik mocht Tyler wel, hij was zo... Normaal. Het lijkt alsof hij overal wel bij past, ik vind het awesome. In de les keek ik de klas rond. Gelukkig geen grote beer of blond persoontje dat ons af kon lijden. Ik zag wel twee anderen zitten... Het kleine meisje, en de zwartharige jongen. Ze zaten niet bij elkaar, maar achter elkaar. De leraar wees mij de plek naast het meisje aan en Dees die langs de jongen. Ze wiebelde met d'r wenkbrauwen en fluisterde: 'oelala.' De jongen kreeg een glimlach op zijn gezicht, alsof hij ons had kunnen horen vanaf de andere kant van het lokaal. We gingen op onze plaatsten zitten. De leerlingen kregen een proefwerk. Maar omdat het onze eerste dag was, hoefde dat niet. We hadden immers niet kunnen leren. In nog geen vijf minuten was het meisje naast me klaar en leverde het proefwerk in. De jongen voor mij was ook al klaar. De leraar zei dat ze mochten gaan, en vroeg of ze ons een beetje wilden rondleiden. We liepen met ze mee het lokaal uit. Ik keek Dees aan. Ze was al net zo opgelaten als mij. Deze mensen hoorden bij de groep van de kantine. Het meisje begon te glimlachen. 'Hoi.' zei ze. 'Ik ben Alice Cullen, we worden vast goede vrienden.' Ze omhelsde ons om de beurt en stootte de jongen naast haar aan. 'Hey... Ik ben Jared Cullen. Leuk jullie te ontmoeten.' Hij keek alleen naar Dees, alsof ik niet bestond. Met tegenzin scheurde hij z'n blik van haar los en glimlachte naar mij. Ze liepen met ons mee naar het gymgebouw en gingen daarna hun eigen kant op. 'Dees, Dees, Dees! Volgens mij heb je een ubersexy aanbidder.' Ze werd rood en keek naar de grond. 'Lijkt er wel op hè... Hij ziet er echt heel goed uit. Maar op een of andere manier kan ik alleen maar aan die blonde lokken denken van die jongen uit de eerste les. Loop je even mee naar buiten? Ik wil een sigaret.' We liepen naar buiten voor Dees' ongezonde gewoonte. Niet veel later ging de bel en liepen we terug het gebouw in. Toen de kleedlokalen leeg waren wilden we een deur opendoen. We stapten lachend binnen en vielen daarna stil. Daar stonden ze... De blonde jongen, en de beer... In hun ondergoed... 'Erm... sorry!' We draaiden ons snel om om het andere kleedlokaal in te lopen. 'OH... MIJN... GOD!!!! Lin, zag je hoe goed ze eruit zagen! Jezus! Ik was bijna liever daar gebleven.' Ik grinnikte. 'Joa, ik zou ze wel vaker zo willen zien.' We kleedden ons snel om in de lelijke fel paarse T-shirts en zwarte broekjes. Daarna liepen we het gymlokaal binnen. De jongens waren er al. Ze zaten op een bank met elkaar te kletsen. Toen ik de grote beer aankeek, keek hij terug. Ik wendde snel mijn blik af. De blonde jongen keek naar Dees, met een ietwat taxerende blik in zijn ogen. De leraar kwam binnen lopen. Hij begon de namen op te lezen, om te kijken of iedereen aanwezig was. 'Emmett Cullen?' Nog een Cullen, waarom zou het me niks verbazen als dat een van de gouden ogen knullen zou zijn? De grote jongen stak z'n hand op: 'Jo!' Ah.. Dus hij heette Emmett. Eindelijk een naam om bij het gezicht te plakken. 'Jasper Cullen?' 'Present.' De blonde jongen heette dus Jasper. 'Linda van M.. Me...' 'Van Meurs meneer!' Hielp ik de leraar. Met Dees d'r naam had hij minder moeite. Toen de leraar eindelijk klaar was alle namen op te noemen, deelde hij de groep in tweeën op, en gaf iemand een basketbal. Ik vond het opzich geen verkeerde sport, maar echt goed was ik er nu ook weer niet in. Het ging een tijdje goed, totdat ik Dees hoorde roepen. 'LIN! PAS OP!' Ik keek om en er vloog een basketbal mijn kant op. Voordat ik tijd had om te reageren raakte hij me vol in m'n gezicht en viel ik bewusteloos op de grond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen