Foto bij Etappe 3 Glasgow -

De derde etappe ging beginnen. 10 teams waren over en team nummer 1 Cristiane en Ilias begonnen om 03:43.

Route Information.
Ga naar Glasgow Airport vanuit daar ga je naar Las Vegas.
In Las Vegas moet je naar het gebouw Stratosphere daar ontvang je je volgende aanwijzing.


"Oh My God we gaan naar Las Vegas"

Cristiane en Ilias kwamen aan op het vliegveld en liepen naar een incheckbalie. Ze vroegen om de snelste vlucht naar Las Vegas. Om 7:15 vertrekt er een en er zijn nog 2 plaatsten over. Ze boekten die vlucht direct met aankomsttijd Las Vegas. 18:45.
Om 04:24 begonnen Cafer en Akin zij moesten vlucht 2 nemen die om 9 uur vertrekt maar wat ze niet wisten is dat deze vliegtuig eerder arriveerd dan die van Cristiane en Ilias namelijk om 17:55. Alle andere teams namen deze vlucht ook dus iedereen behalve Cristiane en Ilias kwamen in Las Vegas aan om 17:55.

Op het vliegveld van Glasgow vroegen Cristiane en Ilias aan de rest welke vlucht zij hadden. Ze waren blij omdat ze dachten dat ze als eerste zouden aankomen in Las Vegas.

Het vliegtuig vertrok en de rest van de teams bleef lachend achter.

Reageer (1)

  • Wentz

    Hihi, snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen