14
Zo hebben we de hele film gezeten. We keken film na film en aten tussendoor pizza. Om twaalf uur besloten we naar bed te gaan. Om kwart over twaalf lagen we allemaal. Volgorde van links naar rechts: Harry, Jayden, Sofie, Ik, Zayn, Louis en Niall. Sofie ging dicht tegen me aanliggen en viel na een tijdje in slaap. Langzaam vielen mijn ogen ook dicht en viel ik in slaap.
Ik werd wakker van Sofie die ineens heel erg begon te woelen. Snel keek ik hoe laat het was. Half vier. Naast haar lag Jayden ook te woelen en ik zag dat Harry ook wakker was geworden. Ik legde mijn hand op de rug van Sofie maar ze werd niet wakker. Harry keek me verward aan toen ze ineens allebei tegelijk op hun rug draaiden. 'NEE!' gilden ze allebei tegelijk en met een schok schoten ze overeind. Zayn, Niall en Louis waren ondertussen ook al wakker geworden. Sofie en Jayden begonnen te huilen en lieten zich weer achterover vallen. Sofie vouwde zich op tot een bolletje en sloeg haar armen om haar knieën heen. Een luide snik verliet haar mond en snel sloeg ik mijn armen om haar heen. Ik zag dat Harry hetzelfde deed en Jayden was hard aan het huilen. 'Sorry.' zei Sofie zacht tegen me en sloeg haar armen om me heen. Haar ademhaling werd weer rustig en langzaam viel ze weer in slaap. Mijn shirt in haar hand geklemd.
Reageer (1)
Ik moest het 2 keer lezen voor ik het snapte, maar ze hadden die droom (mijn hersenen gaan niet zo snel vandaag)
1 decennium geledensnel verder