Liefste lezers,
dit is zeker geen zaaghoofdstuk. Maar toch wil ik jullie vragen even op onderstaande link te klikken en de enquête in te vullen over de Strijd om Zweinstein hoofdstukken. Ook als je geen regelmatige reageerder bent, zou ik graag hebben dat je dit deed. Het is namelijk erg belangrijk voor me.
Daarnaast eist het niet veel van je tijd. Maar voor mij maakt het wel veel uit. Want zoals iedereen wel weet is dit mijn eerste verhaal op quizlet. Ondertussen zijn er al vele bijgekomen zoals "Born to Die", "Desirous Secret" "One more Miracle" en "Against the inferiors, for the equals". Maar dit is mijn eerste grote verhaal ook want bij geen enkel verhaal heb ik zoveel abo's en ik zou graag mijn huidige lopende verhalen en toekomstige verhalen verbeteren met de kennis die jullie me geven.
Niet bang zijn, ik kan kritiek aan. Als jij op één van mijn vragen zou aanvinken "te langdradig beschreven" of "te weinig actie" dan is dat juist goed want dan weet ik wat ik kan verbeteren aan mijn verhalen in de toekomst.
Kus, Muze.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Jagkass

    Ik ga het doen zodra ik op m'n laptop zit! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen