13
Met zijn allen gingen we weer naar ons huis toe. 'Hebben jullie zin om bij ons te logeren?' vroeg Liam toen we naar binnen liepen. 'JA!' gilde Jayden en rende naar de slaapkamer gevolgd door Harry. 'Tas tas tas.' riep ze en sprintte de hoek om. Ik draaide me naar Liam. 'Lijkt me leuk.' zei ik. 'Oké dan ga je nu je tas pakken.' zei Liam en tilde me over zijn schouder heen. 'Oké!' riep ik en meteen werd ik weer neergezet. Snel griste ik een tas uit mijn kast en propte al mijn spullen erin. Ik liep ermee naar de keuken en zette hem op de tafel. Harry kwam met Jayden's tas over zijn schouder langs lopen. Ik sloeg mijn schouderband om en trok zo mijn tas van de tafel af. Meteen werd ik naar achteren getrokken. 'Ow ja, hij was zwaar.' mompelde ik en keek op toen Liam mijn tas overpakte. 'Dank je.' zei ik en deed de deur op slot toen we buiten stonden. We kwamen aan bij de jongens en liepen meteen door naar de slaapkamer. 'En dit is het bed waar we in gaan slapen.' zei Zayn en schoof een enorm tweepersoonsbed tegen een ander tweepersoonsbed aan. Ik volgde het voorbeeld van Jayden en gooide ook mijn tas op het bed. 'Dus. Film kijken?' stelde Liam voor en zette de tv aan toen we weer in de kamer kwamen. Ik ging op de bank zitten en nestelde me tegen hem aan. Ik zag dat Jayden precies hetzelfde deed bij Harry en grinnikte zachtjes. Liam gaf een kus op mijn haar en pakte mijn hand beet. Ik ben verliefd.
Reageer (1)
Oehh, schattig
1 decennium geledensnel verder