POV Jayden

Een man ging in de deuropening staan en kuchtte net voordat ze wilden gaan zoenen. 'Dat is onze manager.' fluisterde Harry in mijn oor. Er verscheen kippenvel in mijn nek toen ik zijn adem voelde. Ik knikte en veegde een traan van het lachen weg. Sofie en Liam stonden snel op en gingen naast elkaar op de bank zitten. 'Ik kom jullie halen.' zei de manager. 'Jullie moeten mee naar de studio.' 'Mogen Jayden en Sofie mee?' vroeg Niall. 'Oké dan.' zei hun manager en liep naar buiten toe. 'Kom!' zei Harry, pakte mijn pols en trok me mee naar buiten. We stapten met zijn allen in een enorme auto en stopten weer voor een enorm gebouw. De jongens moesten meteen gaan zingen en Sofie en ik gingen helemaal los. Ze kwamen de opnamekamer uit en duwden ons erheen. 'Nu moeten jullie.' zeiden ze en voordat we de kans hadden om te protesteren, hadden ze het kamertje op slot gedraaid. 'Jullie gaan one and the same zingen. Zet jullie koptelefoon maar op dan kunnen jullie beginnen.' zei Harry. We deden wat hij zei en de muziek begon te zingen.
Zo zongen we het hele liedje uit. De jongens begonnen hard te klappen toen we klaar waren en lieten ons weer vrij. 'Dat was geweldig!' zei de manager. 'Zouden jullie morgenochtend nog een keer willen komen?' vroeg hij. 'JA!' riepen Sofie en ik tegelijk. 'Je was geweldig.' fluisterde Harry in mijn oor en gaf me een kus op mijn wang.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen