11
Harry's haar zat weer goed en hij ging weer zitten. Een grinnik kon ik niet onderdrukken toen Jayden beschaamd de kamer in kwam lopen. 'Dus,' begon Liam. 'Bedankt voor het tapen van mijn voet. En je kan heel goed zingen.' Ik begon te blozen en keek snel naar beneden. 'Dank je.' zei ik en mijn handen waren heel interessant geworden. 'Wacht! Wat?' riep ik. 'Hoe weet je nou of ik goed kan zingen of niet?' Niall nam het woord. 'Gisteravond in The Pub zagen we jullie zingen. Het was GEWELDIG!' zei hij en klapte een keer in zijn handen. 'Aha.' zei ik en het werd duidelijk. 'Maar hoe weten jullie dat we hier wonen?' vroeg Jayden en keek ze vragend aan. 'Nou wij zijn 1D,' zei Liam woelde door zijn haar. OMG dat zag er zo sexy uit. Focus Sofie. 'Dus kunnen we heel veel regelen. Ze knikte en snapte het. 'Wil je kijken of je kan lopen?' vroeg ik aan Liam. 'Is goed.' zei hij en stond op. Hij zette een stap en begon te wankelen. Snel stak ik een arm naar hem uit. Helaas maakte dat het alleen maar erger waardoor we samen omvielen. Ik gaf een gil en voordat ik het wist, lag ik op de grond met Liam over me heen. Waarschijnlijk zag he3t er nogal hilarisch uit want Jayden viel van de bank af van het lachen en trok Harry mee. Ik keek Liam in z'n ogen en voor een moment kon ik niks meer zeggen. Zijn hoofd kwam dichterbij. Net toen hij me wilde zoenen, hoorde ik iemand kuchen. Ik draaide snel mijn hoofd en zag een man in de deuropening staan.
Reageer (1)
WHAHAHHAHAHAHAHA
1 decennium geledenleuk, snel verder