14
Paul pov.
Verward open ik mijn ogen en zie dat ik in de ziekenzaal lig, ik herriner me dat ik boos op Ashley was en wegrende. Iets haalde me onderuit en ik merkte nog dat ik terugveranderde in me mensenvorm, ik voelde dat het iets van me wou en zorgde ervoor dat ik wegzakte, meer kan ik me niet meer herrineren. Gelukkig zorgen mijn wolvengenen ervoor dat ik me nou al een stuk beter voel. Dan weet ik weer waarom ik zo boos was, die Roy had haar vast. Een verdrietig gevoel overvalt me en ik bal mijn vuiten, Roy krijg ik nog wel. 'O goed dat je weer bij bent Lahote! Je ziet er al bijzonder goed uit, ik wil je voor de zekerheid een nachtje hierhoude, wat heb je toch een geluk met die vrienden van je dat ze je optijd gevonden hadden! Een beetje dom van je om naar het bos te gaan om eenhoorns te gaan zoeken zo zie je maar wat je tegen kan komen!' mevrouw Pleister blijft doorpraten, ik zeg maar niet dat ik me eigenlijk goed genoeg voel om te kunnen gaan want ik heb geen idee wat voor een verhaal ze aan haar hebben verteld. Ik zucht en me ogen zoeken een klok, als ik hem vind zie ik dat het half 8 is, hoelang lig ik hier al? 'Paul je bent weer wakker!Ik probeer Leah en Ashley wel te halen' klinkt er vrolijk en zie Seth wegrennen, Embry, Quil en Jacob lopen naar me toe. Ik grijns, 'Wat ben jij een gelukswolf, je ligt er pas een halfuur ofzo, madame Pleister stuurde ons weg toen we je brachten, waar is ze eigenlijk?' ik haal me schouders op. 'Ik weet niet, hoe is het met Ashley?' haar naam vraag ik met een brok in me keel, ze heeft geen idee wat het me doet dat ik haar al een paar maanden zie flirten met die roy.. 'Ehm die is volgensmij wel oke..' zegt Embry.'Zeker bij die Roy' antwoord ik en staar nors voor me uit. 'Ik weet het niet man, Ash heeft nooit veel aandacht van andere jongens gekregen, ze is slim genoeg niet in die Roy te trappen.' Ik knik en voel me weer een stukje beter, ik dacht dat als ik haar negeer en doe alsof ik boos ben ze vanzelf wel terug zou komen maar ik ben zelf ook wel dom geweest om jaloers te zijn op Roy denk ik.
De deur gaat open, Seth en Leah komen binnen zonder Ashley. Ik word misselijk als ik er al alleen aan denk dat ze misschien toch bij dat walgelijke jong is. 'Waar is Ashley?' vraagt Quil. Leah trekt haar schouders op en antwoord: 'ze moest met Sneep mee naar Perkamentus'. 'Zou hij het weten? van je ons?' 'Ik weet niet Seth.' Er valt een stilte. 'Oja ik moet hier een nacht blijven 'genezen'' merk ik droog op. 'ah kut voor je man!' klinkt er van alle kanten en Leah lacht me gewoon uit. 'Hé had ik jullie niet zolang geleden nog weggestuurd? weg hier!' gilt madame Pleister. Ik lach 'Tot morgen' ze zwaaien en dan valt de deur weer dicht. Madame Pleister kijkt nogsteeds streng naar de deur, ik trek me wenkbrauw naar haar op. 'Wat?' snauwt ze en loopt weg. Ik grinnik, dit word een lange saaie nacht.
Reageer (2)
Verder?!
1 decennium geledenaboxD
1 decennium geleden