elise's pov
'waar zijn Mark,jude,David en Caleb' vraag je als je de volgende morgen beneden komt 'weten wij ook niet' zegt Nathan. 'maar de wedstrijd begint zo' zegt Xavier 'jullie moeten zonder ze spelen' zeg je 'maar dat...' begint scotty 'jullie hebben geen keuze' zeg je 'wie word dan aanvoerder' vraagt darren 'er zijn 3 reserve aanvoerders, mark is de standaard, de 2e aanvoerder is jude, maar aangezien die er niet zijn, gaan we naar de 3e aanvoerder en dat is...'begin je en je kijkt naar Nathan en die kijkt je aan met grote ogen 'Nathan' maak je je zin af. 'maar..' begint hij 'je hebt geen keuze' zegt je 'oooh best' zegt hij en jullie lopen naar de bus. jullie stappen uit bij het stadion en lopen naar binnen. de wedstrijd is tegen het team van argentinie the empire. als jullie op bij de bank staan zeg je de posities 'hier' zeg je tegen nathan.

nathan's pov
je kijkt naar wat elise die de aanvoerders band. je pakt hem aan en doet hem om je schouder. je weet het nog steeds niet zeker. 'het lukt je wel, en anders neemt Xavier het de tweede helft over' zegt ze 'maa..'begint hij 'ja dat doe jij' zegt ze 'oké' zegt hij met een lacht. 'genoeg gepraat het veld op jullie' zegt de coach. je knikt en loopt naar je positie. hoe moet ik dit nu weer doen, denk je bij jezelf. de wedstrijd begint maar het gaat niet zoals jullie wilde. ze zijn ook een stuk beter. het duurt niet lang of het staat 1-0 voor the empire. je kijkt naar de klok. no 5 minuten dit gaat nooit lukken, denk je bij jezelf. je pakt de bal weer af en rent richting het doel. vlak voor het doel pas je de bal naar Axel. 'FIREBALL STORM' maar net als hij wilt schieten gaat het fluitsignaal en jullie lopen naar de bank.

Reageer (2)

  • DeNaamIsGideon

    Coach?
    de coach was er toch ook niet toen?

    7 jaar geleden
  • Allysae

    whahahaha lolz
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen