Foto bij chatten!!!

zeggen als het onduidelijk is.
" chat of sms
'gewoon praten
oke bij de volgende Chat hou ik het bij 2 mensen :(

elise's pov
"zeg jongens ik hoop wel dat hij zijn computer ook nog terug krijgt" typ je "jaha we stelen hem niet of zo" "mooi ;p" zeg je ">:P erg grappig" "ja goed he ;)" zeg je met een lach" er schiet nog een pop up omhoog "moment jongens krijg nog een chat" typ je "wij wachten wel" "heey je hebt je computer terug" "voor nu nog wel" je opent de andere chat en ziet dat het jordan is "hoi" zeg je "hoi" "heb ff een momentje" typ je "je hoor" je gaat weer terug naar de andere "hey jordan is online zal ik groeps gesprek doen? anders moet ik de heletijd wisselen" "is goed" "oke monumentje dan" je gaat weer terug "ik voeg je ff in groeps gesprek" "oke is goed" je maakt een groeps gesprek aan "jordan de computer staat onder de naam van byron maar Bryce en claude typen meer dan hij" waarschuw je vast "okee" zegt hij en je besluit ook jou letters een kleur te geven. "kijk ff of iedereen er in zit" "ik wel" "wij ook" "yeaah ik ben goed" typ je "serieus?" "jaaaa :D" zeg je "op dit soort momenten spoor je niet helemaal weet je" "weet ik ;P" "hoe gaat het trouwens met het team?" "goewd, en bij jullie?" "met mij goed" "bij ons ook wel" "moet dat enthousiast klinken??" vraag je als er op de deur word geklopt 'binnen' roep je, Xavier komt binnen. 'ja??' vraag je 'wat doe je?' vraagt hij 'chatten met 3 mensen' zeg je 'met wie? vraagt hij ' Bryce, Byron,Claude en Jordan' 'doe ze de groeten van me' zegt Xavier "de groeten van Xavier" typ je "zeg hem hetzelfde" 'de groeten terug van jordan' zeg je tegen hem. "ik moet gaan Bryce en Claude blijfen nog typen" "hebben ze geen eigen computer dan?" "ja maar die gebruiken ze nooit :/" "wauw jongens" "twee zielen een gedachten" "bijdehand" ">:P" "geen ruzie A.U.B." "sorry" "sorry" "pffff jongens ik zal ze nooit begrijpen" "hetzelfde geld voor ons maar dan met meiden hoor" "touché" "ik moet weer verder met trainen" "oke succes" en jordan staat weer offline. "alleen nog ons twee" "nee Xavier staan mee te kijken" "hoi" typt Xavier "hoi" "hoe is het" "goed en zo te horen heb jij het ook goed gedaan" je ziet Xavier met zijn ogen rollen "Claude?" "ja?" "mond dicht!!" "sorry" 'ELISE, XAVIER WE GAAN ETEN' hoor je iemand roepen 'OKE MONUMENT!!!!' roep je terug "we moeten gaan" "oke doei" je zet je laptop uit en loopt naar beneden.

Reageer (3)

  • DeNaamIsGideon

    'OKE MONUMENT!!!!' roep je
    welk monument?
    vulde de telefoon dat in ofzo?

    7 jaar geleden
  • KorraBlaze0

    Die reactie van Claude

    9 jaar geleden
  • Allysae

    whahah xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen