Mijn vader was al naar zijn werk toen ik thuis kwam. Hij werkte voor een architecten bureau en hij kwam vanavond pas laat thuis. Dat werd pizza vanavond. Ik had namelijk echt geen zin om te koken. Ik liep gelijk door naar mijn kamer, gooide mijn tas in een hoek en zette m’n computer aan. Ik zag dat ik een nieuwe mail had van Tess en opende hem snel.

Noaaaa! (L)

Alles goed? Hoe was je eerste school dag, waren ze een beetje aardig voor je? Ik mis je wel hoor. Het is echt saai zo zonder jou. Maar even iets ander. Ik ben echt smoor verliefd. Ik kan er niets aan doen, maar elke keer als ik hem zie vliegen de vlinders door mijn buik. Hij is zooo knap, lief en vooral niet te vergeten grappig. Hij heet Börn en ik heb hem ontmoet in de discotheek deze vakantie. Hij was net verhuisd en toen hij hoorde dat we naar de zelfde school gingen vroeg hij gelijk of ik het erg zou vinden dat hij met mij mee reed naar school en of ik hem wilde rondlijden. Daar zei ik natuurlijk meteen ja op. Oooh, hij is echt geweldig en ik denk dat hij mij ook leuk vind. Het is gewoon de manier waarop hij naar me kijkt. Het is gewoon om gek van te worden. En hoe zit het met jou? Heb jij al een leuke jonge gescoord :] Je moet me echt alles vertellen. Ik hoop je snel weer te zien.

Xxx Loveeyou! Tess


Echt weer iets voor Tess. Ik was blij te horen dat het goed met d’r ging en besloot er niet langer in spanning te laten afwachten en schreef direct een e-mailtje terug.

Tessss (K)

Ik mis jou ook echt super erg. Hier gaat alles goed. Ze zijn echt heel aardig tegen me en heb al nieuwe vrienden. Ze heten Kate, Cas, Amy, Luciel en Mitch. Kate ben ik letterlijk tegen het lijf gelopen :] Ik kon me lokaal niet vinden ( echt weer iets voor mij) en was dus verdiept in mijn plattegrond. Zij was te laat en rende de hoek om en toen BOEM! Liepen we tegen elkaar op. We hebben er echt nog heel lang om gelachen. Het bleek toen dat we samen les hadden. We liepen samen naar het lokaal en ik heb nog even een smoes voor haar bedacht. Börn klinkt echt geweldig. Ik ben echt super blij voor je. Je moet me snel een foto sturen. Zelf heb ik nog geen leuke jonge “gescoord” zoals jij dat zegt. Heb er ook nog niet echt geboefte aan of zoo. Misschien kunnen we afspreken dat je in de herfstvakantie komt logeren. Het is nog even, maar zo kan je wel langer blijven. Dan zal ik je voorstellen aan mijn nieuwe vrienden. Je zult ze vast aardig vinden. Maar ik ga nu mijn luxe avondmaal voor berijden (Pizaa!)

XLoveYou2! Noa


Ik schoof de pizza in de oven en besloot nog even snel een ommetje te maken. Het was erg lekker weer en aangezien dat hier niet zo vaak voorkwam besloot ik er van te genieten. Ik trok snel mijn jas en vertrapte allstars aan en liep naar buiten. De zon stond inmiddels al aardig laag. Het zou niet lang meer duren of het begon te schemeren. Ik snoof de frisse lucht op en genoot van de laatste zonnestralen op mijn gezicht. Toch voelde ik me niet prettig. Ik had het akelige gevoel dat iemand me begluurde. Ik keek om me heen, maar zag niemand. Ik schoof die gedachte snel van me af en voelde me mobiel trillen in mijn broekzak. Het was Kate. We hadden na schooltijd wat mobiele nummers uit gewisseld.

Heeei,
Rijd je morgen met ons mee. Luciel gaat bij mij achterop, Cas woont aan de ander kant van Ebbw Vale en Mitch en Amy hebben hun eigen scooter. We verzamelen om 8.15 bij de supermarkt. Laat me weten of je mee rijd.
Xx Kate


Het leek me erg gezellig en smste snel terug dat ik graag meereed. Ik bedacht me dat de pizza inmiddels wel klaar zou zijn en liep snel naar huis. En het idee dat ik zojuist begluurd werd was ik allang weer vergeten.

Reageer (2)

  • ITwizz

    super(Y) next?

    1 decennium geleden
  • Leaf

    (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen