10
wow hoofdstuk tien al!!
Sofie sprong op en rende naar de keuken toe voor de verbanddoos. Ik liep achter haar aan en zette snel zeven koppen thee. Snel deed ik er wat koud water bij en liep weer terug. Toen Sofie terug kwam gebaarde ze naar Liam dat hij op de stoel moest gaan zitten met zijn voet op de bank. Helaas rende ze zo snel terug dat ze bijna onderuit knalde toen ze de bocht om liep de kamer in. Het zag het zo hilarisch uit dat ik mijn thee uitspuugde en me verslikte. Ik begon keihard te hoesten en te lachen maar dat stopte meteen toen ik Harry zag. Mijn thee zat in zijn haar wat nu slap voor zijn ogen hing. 'OMG Harry!' zei ik en sprong op. 'Het spijt me.' zei ik terwijl ik naar de badkamer rende voor een handdoek. Ik liep met een rood hoofd weer naar Harry toe en gaf hem de handdoek. Sofie begon keihard te lachen en pakte de voet van Liam beet om die vervolgens op haar knieën te zetten. 'Niet lachen.' beval ik haar. 'Sorry Jayden.' zei ze terug en trok het verband strak aan. 'Aaa.' piepte Liam en wreef over het verband heen. 'Jayden het maakt niet uit.' zei Harry en droogte zijn haar. 'Echt niet?' vroeg ik zacht. Hij schudde zijn hoofd. 'Niet als je schuim en een borstel voor me hebt.' zei hij met een scheve glimlach. Ik gaf hem een zachte tik op zijn schouder en wenkte hem. 'Hier,' zei ik in de badkamer en spoot een bol schuim op zijn hand.
Er zijn nog geen reacties.