POV Sofie

Met mijn gezelschap (mijn muziek) zat ik op de bank. In mijn ooghoeken zag ik Jayden de keuken in lopen maar besteedde er geen aandacht aan. Toen Another world van 1D kwam, sprong ik op en begon op de bank te springen en te dansen. Ineens zag ik Jayden voorbij rennen en keek haar raar na. Vast weer haar momentje. Ik ging verder met dansen en springen en ging helemaal op in het liedje. Ik schrok me helemaal kapot toen ineens mijn oortjes uit werden gerukt. 'Hé!' riep ik en draaide me om. 'OMG!' gilde ik in mijn hoofd en bleef verstijfd staan. One Direction? In mijn huis? 'Uhm Sofie?' hoorde ik Jayden vragen en ik schudde met mijn hoofd. Meteen drong het tot me door. Ik droomde niet. 'Uhm hoi?' zei ik aarzelend en ging beschaamd zitten. 'Ja hoi. Je zus gooide net zo hard de deur dicht dat Liam's voet een soort van half gebroken is.' zei Zayn en beet op zijn lip om zijn lach in te houden. 'Wja. Sjorry dwjaar vjoor.' zei Jayden en trok de pastalepel uit haar mond. 'Ow wat onbeleefd. Willen jullie ook pasta?' Ik sloeg mijn hand tegen mijn voorhoofd aan en keek ze beschaamd aan. 'Ik ben zo terug.' zei ik en rende naar mijn kamer. Snel kleedde ik me om, deed mijn haar en make-up en rende weer naar de kamer toe. 'Maar je voet?' vroeg ik en keek naar Liam. 'Uhm ja. Heb je verband ofzo?' vroeg hij en keek me aan. Ik keek terug en staarde in zijn ogen. 'Puppyogen.' fluisterde Jayden in mijn oor. Ik schoot keihard in de lach wat een aantal rare blikken veroorzaakte. 'Sorry.' zei ik snel en ging opzoek naar een verbanddoos.

Reageer (1)

  • SaarJulia

    Whahaha je verhaal is echt grappig (:
    snel verder ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen