5
We liepen met zijn vijven The Pub in. Niall was helemaal door het dolle heen toen we naar binnen liepen. 'Zullen wij ook gaan zingen?' vroeg hij en sprong in het rond. 'Niall.' bromde Zayn en duwde hem naar beneden. 'Weet je nog wat er de vorige keer is gebeurd? Ik wil niet graag nog een keer dood gaan.' Meteen stond Niall stil. 'Je hebt gelijk.' zei hij en liep voor ons de menigte in. De vorige keer dat het zang-avond was, gingen wij zingen. Helaas waren er te veel fans en werden we een soort van helemaal gek gemaakt. 'Ik en mijn zus Sofie gaan Give it up zingen.' zei een stem door de microfoon. Meteen draaide mijn hoofd naar het podium toe. 'Wauw.' zei ik toen ik een meisje zag staan met donkerbruine haren. Ik keek naast me en zag Harry aandachtig kijken. 'Donkerbruine is voor mij.' dacht ik en stond versteld van haar stem. Ze kon prachtig zingen en straalde helemaal toen ze klaar was. Sofie's hand werd beetgepakt door haar zus en trots hielden ze omhoog. Ik begon hard te klappen en te juichen. Harry stond samen met mij het hardst van alle vijf te klappen. 'Guys! Ik werd net gebeld. We moeten naar de studio. Er is iets aan de hand.' Zei Louis. 'Wat? Nee. Ik wilde naar Sofie toe. Ik wilde haar vertellen hoe goed ze kon zingen.' 'Moeten we echt gaan?' riep Harry die ook teleurgesteld leek. Louis knikte en wenkte ons. Vol tegenzin liep ik achter hem aan naar buiten.
Er zijn nog geen reacties.