Foto bij Tell Me A Lie - chapter 3

Eindelijk aangekomen in Engeland. Ik was nu nog meer opgewonden. We gingen binnen in het hotel. Aan de receptie kregen ik en Emma al de sleutel van de kamer en liepen met onze koffers naar de lift terwijl mama en papa nog iets moesten regelen. Toen de deuren van de lift net gingen toegaan kwamen er opeens 3 jongens haastig de lift in hollen. De jongen met krullen liep hard tegen mij en ik viel bijna naar achteren maar hij hield vlug mijn arm vast.
”I’m sorry. But we had a contest with 2 other guys.”
“Yeah who’s the first at the room.” Zei een andere jongen met blond haar.
“Interesting … I guess …” Zei ik een beetje raar kijkend.
“Aren’t you guys a little bit too old for playing those games ?” Ging ik dan toch verder.
“No we aren’t ! We just havin’ fun.” Zei weer de jongen met de krullen.
“By the way my name is Harry, Harry Styles.” Ging hij verder en gaf een wel schattige knipoog.
“I’m Liam Payne.” Zei de jongen met het soort van Bieber-kapsel.
“And I’m Nail Horan.” Zei de jongen met blond haar.
“My name is Vicky.” Zei ik al lachend naar de jongens.
Ik gaf Emma een por als teken dat ze haar naam ook moest zeggen, maar bleef kijken naar Liam. Hij was zo knap. ‘Stop met kijken’ galmde door mijn hoofd. Dus besloot ik maar om nog eens naar de andere jongens te kijken.
“Is your friend okay ?” Vroeg Liam plots. Toen besefte ik dat Emma haar naam nog altijd niet had gezegd. Ik keek naar haar. Was ze nu bleker geworden? Ze begon iets te zeggen maar ik verstond er niets van. Ze viel plots op de grond. “Emma? Emma!? Emma!” riep ik uit. Ik sloeg zachtjes op haar kaak.
De jongens gingen ook rond haar zitten. “She fainted.” Zei Naill.
“You don’t say .. We have to do something !” riep ik weer.
Plots was er veel lawaai en viel de lift stil. Ik schoot helemaal in paniek. Emma ligt daar bewusteloos en de lift staat stil.
“HEEELLPP ! ANYBODY HELP US PLEASE !! OMG HELP US !! CAN ANYONE HEAR US ?!!” Riep ik uit en al gouw begon ik te wenen. Liam legde een arm om me en begon me te kalmeren. Terwijl Naill probeerde om Emma weer bij bewustzijn te krijgen, belde Harry voor hulp.
“Fuck, the phone doesn’t work anymore!” Hij sloeg de hoorn gewelddadig weg.
“Are we gonna die ? I don’t wanna die yet ! I’m to young!” Begon ik weer paniekerig.
“We’re not going to die in here !” Zei Liam geruststellend
Ook al kende ik de jongens niet, ik was toch blij dat ze er waren. Ik legde mijn hoofd op Liam zijn schouder. Harry begon nu ook woedend te bonken op de liftdeuren. “CAN SOMEONE HEAR US ?? HELP US WE’RE STUCK INHERE !!! HEELP!”
Plots vielen de lichten in de lift uit. Ik gilde het uit. Ik begon nog meer te wenen en ik pakte Liam stevig vast. Nu begonnen Liam, Naill en Harry te roepen achter hulp. Het was nutteloos niemand hoorde ons.
Ik weet niet meer hoelang we daar nu al zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen