Foto bij Tell Me A Lie - chapter 2

Ik maakte me klaar om straks te vertrekken naar Engeland. Ik had er zo’n zin in. Terwijl ik me klaar maakte was ik al heel los aan het gaan op ‘When The Sun Goes Down’ van Selena Gomez. Ik trok een wit shortje aan, daarboven een topje met de vlag van de uk, stopte aan de rechter kant een stukje van het topje in mijn shortje en trok dan grijze glinsterende vans aan.
Ik liep naar beneden en riep “Zijn we nu dan eindelijk weg ?”
“Vicky, niet iedereen is hier al klaar. Het verwonderde mij dat je al zo vroeg op was.” Zei pa al lachend. “Jaja. Heel grappig hoor. Ik kan ook vroeg opstaan. We gaan naar Engeland !” Ik was zo opgewonden. Ik kon gewoon niet meer stil staan. “Zo te zien heb je niets meer te doen, ga dit maar al allemaal in de auto steken. Dan kan ik terwijl mij gaan klaarmaken.” Mama wees naar de valiezen die op de grond stonden en nog eten en drinken voor onderweg. Ik zuchtte “Oké ik ga dit wel al in de frigobox steken.” Ik wees naar het eten en drinken. Ik begon dan maar alles in te pakken. “Pa maak je nuttig en ga de valiezen in de auto steken in plaats van nog een beetje te gamen.” Zei ik al fronsend kijkend naar papa. “Ik was dat dus net van plan om te doen” Zei hij terwijl hij de Playstation uit deed.
Ik was klaar dus ik zette de frigobox ook maar in de auto.
“Ma !! Ben je bijna klaar ?” Riep ik geïrriteerd. Waarom duurt dat toch altijd zolang. “Ik ben daar. Ik ben daar.” Riep mama terug. “Zo is iedereen klaar en heb je alles mee Vicky ?”
“Ja ‘haha’. Grappig hoor en ja ik heb alles mee dat ik nodig heb.” Zei ik terwijl ik met mijn ogen draaide. “Zo dan gaan we nu Emma gaan ophalen.” Ging papa verder.
“ Heeey. Zussie.” Riepen we tegelijkertijd toen Emma de deur opendeed. We gaven elkaar een knuffel. Terwijl papa haar koffers in de auto zette. Emma nam afscheid van haar mama en kroop dan ook in de auto. “WIJ GAAN NAAR ENGELAND !” Riepen we weer te samen toen de auto startte.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen