8
Ik werd wakker en voelde de gelukzalige gloed van 2 warme armen om me heen. Voorzichtig,om Nick niet wakker te maken, trok ik me los en keek ik de kamer rond. Kevin lag te slapen nog altijd met mijn teddybeer. Joe en Steffi waren verdwenen. Misschien waren ze al opgestaan. Ik stond op en liep op mijn tenen naar de gang. Opeens hoorde ik geluiden uit de logeerkamer. Ik slikte en sloot mijn ogen. Dat hoefde ik niet gehoord te hebben. Ik keerde terug naar mijn kamer en zag Nick rechtop zitten. Hij keek me niet-begrijpend aan. “wat is er?” “Steffi en Joe zijn eh… druk bezig in de logeerkamer.” Hij keek me even verdwaasd aan begon dan te lachen. Kevin draaide zich om en trok het kussen over zijn hoofd. Nick strekte zijn armen naar mij toe. “kom hier, kleintje” ik keek hem quasiverontwaardigd aan. “kleintje?” “kom gewoon hier” ik glimlachte en ging op bed liggen. Ik luisterde naar zijn ademhaling. De deur ging voorzichtig open en Joe stak zijn hoofd om de hoek. Ik en Nick deden alsof we nog sliepen. Door een klein spleetje zag ik hoe Joe, Steffi wenkte en dat ze samen op de matras ploften. “en genoten?” Steffi en Joe werden knalrood tot aan hun haarwortels. Net op het moment dat Joe me van repliek wou dienen klopte er iemand op de deur ik duwde Nick uit mijn bed recht op Kevin die daardoor wakker schoot. “kom binnen!” we moesten allemaal (behalve Nick en Kevin dan) onze lach inhouden. “zijn jullie al wakker?” “ja hoor” “over een anderhalf uur eten we, genoeg tijd om allemaal te douchen neem ik aan?” “jep” mam sloot de deur weer. “Joe en Steffi? Samen of apart?” ze keken mekaar aan. Joe haalde zijn schouders op. “Samen?” ik zette de stereo aan en ruimde snel de kamer op. Kevin liep nors naar beneden. “Kevin?” hij keek me aan. “mijn beer?” hij gooide hem naar mijn hoofd waar Nick hem handig opving voor hij mij ook echt raakte. “dankje.” Hij glimlachte en trok me aan mijn hand mee, de kamer rond. Dansend en lachend tuimelden we op het bed. Ik kuste hem licht op zijn mond. De kus werd inniger en passioneler. “badkamer is vrij! Nu kunnen jullie samen gaan.” “ga jij maar eerst” ik liep de badkamer in en douchte. Snel haalde ik een kam door mijn haar en liep in mijn ondergoed de gang op waar ik tegen Joe opbotste. Hij werd rood en stamelde iets wat leek op sorry terwijl hij snel wegliep. Ik was te gelukkig om er mij iets van aan te trekken. Ik kleedde me aan terwijl Nick douchte. Er werd op de deur van mijn dressing geklopt. “kom er maar in.” “hoi. wow je ziet er prachtig uit in dat jurkje” “Joe?” “eh ja” “heb jij nu gehuild of is dat mijn verbeelding.” “dat is vast en zeker jouw verbeelding.” Hij wreef even in zijn ogen en liep snel weg. Ik was ervan overtuigd dat hij gehuild had.
Er zijn nog geen reacties.