6
Hij boog zich een klein beetje naar voren en kuste me zachtjes op mijn wang. Ik sloot mijn ogen. Ik haatte hem zo erg dat ik van hem hield. In een ruk opende ik ze weer en sloeg hem hard in zijn gezicht. “voor wat deed je dat nu?!” vroeg ik kwaad. Hij was helemaal rood. My gosh wat was hij schattig als hij bloosde. Femke kop dicht! Zei een (uiterst slimme) stemmetje in mijn hoofd. “ik…sorry…ik het spijt me echt” hij draaide zich om en liep verward de kamer uit. Ik zuchtte en hakte mijn eigen knoop ook door. “Nick! Kom terug?...Alsjeblieft?” aarzelend kwam hij terug mijn kamer in. Ik klopte op de lege plek naast mij op mijn bed. Ik sloot stil mijn ogen en boog mij voorover. Hij keek me verward aan. “wat…wat doe…” ik onderbrak zijn zin door hem zacht en teder op zijn mond te kussen. Hij sloeg voorzichtig zijn armen om me heen en ik schikte me tegen zijn borst. “Nick, Fem alle kleren die uit zijn terug aandoen en komen eten.” Ik en Nick keken mekaar tegelijk aan en zeiden in koor “ Joe.” We schoten in de lach en liepen naar beneden. Hij nam twijfelend mijn hand vast. Ik knikte naar hem om aan te tonen dat ik er geen probleem mee had. Hij glimlachte lief naar me. “ah de tortelduifjes zijn er ook.” “Joe?” “ja?” “shut it!”
Hij keek me vuil aan. “Kevin?” hij keek me argwanend aan. “ja?” wil je aan de overkant gaan zitten. “oke” Joe lachte. “snap je hem niet Kevin? Ze willen naast mekaar zitten.” Toen ik Joe passeerde gaf ik hem een klap tegen zijn achterhoofd waardoor hij in zijn bord terechtkwam. “eh Joe er zit wat eh eten in je haar.” Hij keek me boos aan. “waar is…” “de wc? Aan het einde van de gang, links.” Joe verdween. Kevin die ondertussen gedaan had met eten had blijkbaar een slim moment en verliet de kamer waardoor we alleen aan tafel zaten. “Femke, als je dit niet wil, mag je het gewoon zeggen.” “niet willen? Ben je gek? Tuurlijk wil ik bij jou zijn.” Hij glimlachte en kuste me teder. “haha betrapt!” “die gast heeft echt een vriendin nodig.”
Er zijn nog geen reacties.