Nick Jonas ‘pov’
Zoals gebruikelijk stonden er horden meisjes en jongens te wachten op ons maar eentje trok mijn aandacht. Ik herkende haar niet, ze is waarschijnlijk nieuw op deze school maar ze keurde ons niet eens een blik waardig. Ik stootte Joe aan en wees naar haar. Hij haalde zijn schouders op. “ja ze is best wel knap.” “komaan, Joe ze liep ons gewoon voorbij.” “tja ze zal geen interesse hebben in je mooie kopje he, Nick.”
Geen interesse in mijn mooie kopje, pff, hij was gewoon jaloers. Ik liep achter het meisje aan.
“hoi, ik ben Nick, Nick Jonas.” “leuk voor je” ik was wat overdonderd door haar afstandelijke antwoord. “eh…wie ben jij?” “Femke Fowless, om u te dienen.” Ze zei het zo spottend dat ik even niet wist wat te zeggen. “nou, ik zie je nog wel een keer.” “doe je best maar.” Er doorschemerde een boodschap in die laatste zin maar ik kon ze niet ontcijferen. “damn Nickie, je staat te staren naar Fowless.” “noem me niet zo, Joe en ken jij haar dan?” “euh ja ze zit bij me in Engels.” “en waarom heb ik deze update gemist?” “ben jij nu echt verliefd? Nickieboy?” “ Ik zei al, noem me niet zo en nee.” “tsss te beschermend.” “och jongen.”
Ik liep naar mijn les, Joe kom ook niemand beter verzinnen dan mij om te pesten. En Femke spookte ookal door mijn hoofd, straks had Joe gelijk. Nee dat had hij niet , ze is gewoon interessant omdat ze hier nieuw is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen