Foto bij 9. Lotte

hey
de foto is lotte

Mijn mond valt open als Lize alles vertelt. Hier heeft ze tegen ons nooit iets over gezegd. Nadat ze Luca buitengezet heeft loopt ze meteen naar haar kamer. We kijken elkaar verbaasd aan en opeens loopt er een traan over mijn wang en nog een en nog een en er blijven er maar komen. Iemand legt zijn of haar arm rond mij en trekt me tegen zich aan. Ik kijk op en zie dat het Liam is. Hij begint me te sussen en na een tijdje kalmeer ik. Ik zet me weer recht en ik zeg: ‘waarom krijgt zij al die problemen? Waarom zie ik het nooit als er iets is?’ ‘daar kan jij toch niet aan doen?’Zegt Liam. ‘nee, maar ik voel me zo schuldig! ik zit wat voor me uit te staren als Lize weer beneden komt. Ik sta op, geef haar een knuffel en fluister in haar oor:’ik ga nu geen vragen stellen maar als je meer wilt vertellen ben je altijd welkom bij mij, weet dat.’ Ze knikt en ik zie dankbaarheid en ontroering in haar ogen. Ze loopt door naar de berging en loopt daarna met haar gitaar naar de tuin. Ze zet haar tegen de boom op de grond en begint “butterfly fly away” te spelen en te zingen. Dit is de eerste keer dat ze weer zingt sinds de dood van haar vader. ‘denken jullie wat ik denk?’ de meiden knikken en Niall vraagt:’wat denken jullie?’’dat Lize weer terug de oude aan het worden is!’ roept Yani blij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen