Foto bij 8. Lize

3 uur later
Harry, Lotte en ik komen lachend binnen. We komen de woonkamer binnen en mijn gezicht betrekt als ik zie wie er zit. ‘jongens kunnen jullie ons even alleen laten?’vraagt Luca en de rest staat op.’blijf gerust zitten hoor.’zeg ik snel en ik zeg tegen Luca:’buiten jij!’’kan het niet wat vriendelijker?’’vraagt hij ‘ waarom zou ik vriendelijk tegen jou zijn?!’vraag ik en ik voel dat ik woedend word.’omdat ik een vriend ben?’’jij een vriend laat me niet lachen! Ik weet genoeg redenen waarom je geen vriend bent ! ten eerste heb je mijn hart gebroken. Ten tweede ben je me daarna zo hard beginnen pesten zodat ik niet eens meer durfde te gaan zwemmen daarna heb je mij meerdere keren met je vriendjes in elkaar geslagen en daarna mijn vader vermoordt ! genoeg redenen? Wat kwam je nu doen hé? Mij vermoorden?’’h-hoe weet je dat ik je vader vermoord heb?’ Vraagt hij. ‘nogal logisch als je me de laatste keer in elkaar geklopt hebt heb je gezegd dat je mij en mijn vader nog ging krijgen!’roep ik uit. Alle woede van de afgelopen 7 jaar komt nu naar boven. Ik loop naar hem toe en geef hem een boks in zijn gezicht. Hij wil rechtstaan maar ik geef hem nog een shot in zijn buik waardoor hij dubbelslaat en ik hem op de grond kan duwen. Ik begin hem te shotten en ik word plots aan mijn armen naar achteren getrokken. Doordat mijn woede mijn lichaam heeft overgenomen geraak ik los en ik neem Luca op. Ik leg hem op straat en sis:’als je ooit nog één voet in mijn huis zet ben je eraan.’ Na deze woorden loop ik weer naar binnen. Ik loop door naar mijn kamer want ik heb geen zin in alle vragen van mijn vriendinnen en de jongens.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen