elise's pov
je loopt wat rond in het gebouw en zit te bedenken wat je moet doen. je loopt weer naar buiten. 'heey hurley lekker aan het surfen?' roep je als je hem in de gaten krijgt. je loopt verder en ziet Darren trainen en besluit te gaan kijken. 'heey Darren waarom ben je zo hard aan het trainen jullie hebben pauze weet je' zeg je na een tijdje 'ik moet een nieuwe hissatsu bedenken' zegt hij 'hoezo? je doet het toch goed' zeg je 'scotty zij dat het erg raar is dat ik mark steeds na doe' zegt hij terwijl hij naar de bal kijkt zie hij in zijn handen heeft 'het zal weer eens niet' zeg je met een zucht, scotty bedoelt het vaak goed maar het komt er vaak niet erg uit zoals het bedoelt word 'ben zo terug'zeg je 'scotty hier komen' roep je als je binnen komt 'ben je hondje niet'zegt hij 'boeit me niet hier komen' zeg je en je ziet dat mensen komen kijken 'heten jullie scotty' en ze lopen direct weg 'wat is er' zegt hij 'omdat jij het zo raar vind dat Darren mark te veel na doet mag jij hem mooi helpen' zeg je 'mooi niet'en hij loopt weg, je pakt hem bij zijn kraag en tilt hem mee naar buiten. 'hier Darren heb je hulp' zeg je als je bij darren komt staan' 'oké oké maar laat me los' roept scotty terwijl hij aan het tegenstribbelen is. je laat hem los en hij gaat mokkend zitten helpen.

Xavier's pov
je loopt met de rest van het team door de stad de meiden zijn een paar winkels in en Mark en Nathan lagen ook al weer bijna op de grond, nou mark lag echt op de grond. je bent gewoon aan het lopen en ziet Jude en David met elkaar praten, na een tijdje knikken ze en lopen allebei een andere kant op. je besteed er verder geen aandacht aan en loopt door.

Reageer (1)

  • Allysae

    oeee
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen