Foto bij Angels And Demons  [part 1]

Starring MIMIenPIP Choi Minho
ZoeyJones Lee Jinki (Onew)
Lee Taemin Kim JongHyun
Kim Kibum aka SHINee<3

Angels And Demons.

Vandaag was een gewone schooldag.. gewoon zoals alle anderen op Junior High. Alleen voor slechts een paar van ons was er iets anders.. zoals ik. Ik was geen gewone leerling. Ik ben een engel. Je zal wel denken wat een onzin maar het is waar. Onze leid engel genaamd Gabriel heeft ons op aarde ondergebracht in de hoop dat satan ons minder kwaad aan kon doen. Ik woon echter samen met een andere engel en tevens mijn beste vriendin genaamd zoey. Ook wel HyeMi genoemd.. Ik, Sun Saejin oftewel Chloe woon met haar in een appartementje ergens in Seoul. Best groot voor ons twee alleen, en dus alle reden voor Gabriel om af en toe even te komen kijken hoe het met ons gesteld is. Best irritant af en toe. Ik kijk naar de klok die langzaam doortikt. “Juffrouw Chloe, bent u nog bij de les?” ik kijk op en knik. “uhm ja meneer” ondertussen word ik door iedereen aangestaard , ik zucht en ga verder waar ik mee bezig was. Luisteren naar wat muziek en wat gekleur in mijn schrift. “seajin-ah, je moet echt beter op gaan letten voordat je dadelijk de les uit word gestuurd.” Het was HyeMi. Ik knik alleen wat afwezig ‘ Ja ik weet. Maar ik hou het geen minuut langer uit.” Ze lacht “hoeft ook niet.. de bel gaat nu” ze pakt der spullen bij elkaar en staat op. en inderdaad de bel ging. Ook ik pakte mijn spullen bij elkaar en loop samen met haar naar de kantine, daar eten we wat en lopen naar ons kluisje toe. “wat gaan we na school doen ?” ik haal mijn schouders op “ik weet het niet. Wat wil je gaan doen?” ook zij haalt der schouders op “we kunnen een filmpje huren. Oh heb je trouwens mee gekregen we krijgen vandaag nieuwe buren en ze komen ook hier op school”ze glundert helemaal bij de gedachte “laat me raden het zijn jongens” ik doe mijn kluisje dicht en kijk haar aan. Ze knikt “ja inderdaad. Het zijn vijf jongens uit de buurt ik hoop maar dat ze aardig zijn.” Ik glimlach als ik haar der lippen zie aflekken zoals je bij een ijsje zou doen “jah.. kijk maar uit, dadelijk komt gabriel je nog checken of je maagd bent”ze legt snel een vinger op mijn lippen “zeg dat nou niet dadelijk is het ook nog zo, hij is gister nog geweest, en dat houd ik liever zo.” Ik lach en kijk haar aan “hoezo? Ben je geen maagd meer dan ?” ze kijk me geschocked aan “nee helemaal niet, hoe kom je daar bij. Je weet dat ik dat niet zomaar zou doen” ik haal haar hand weg en knik “ik weet.. ik weet” samen lopen we naar het lokaal voor onze laatste les en gaan daarna naar huis.


dit is slechts een preview..
you like ?? :$
xx

Reageer (1)

  • GoHyeMi

    Liefste Yeoboo ^^
    Ik vind dit Idee.....GEWELDIG ^^ SAranghae

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen