1
Sorry voor de spellingsfouten, ben ik niet echt goed in.
Met een gil werd ik wakker. Waarom moest deze droom altijd terug komen? Het was ongeveer een jaar geleden dat onze ouders waren vermoord.De vraag is altijd gebleven: waarom? De moordenaars zeiden dat het wraak was. Dat we moesten boeten omdat door ons hun dochtetje was overleden. Net nadat ze mijn ouders hadden vermoord, kwam de politie binnenstormen. De moordenaars waren ontsnapt maar we voelden ons niet bepaald veilig. Daarom zijn we vanuit Nederland naar Engeland, Londen verhuisd. Nu studeer ik diergeneeskunde en rijd ik paard op een manege aan de rand van de stad. Het eerste jaar van mijn opleiding was net achter de rug en nu geniet ik van de eerste dagen van mijn vakantie.
Ik keek naast me en zag Jayden op haar rug liggen staren naar het plafond. 'Waarover heb jij gedroomd?' vroeg ze zonder weg te kijken. 'Moet je dat echt nog vragen?' vroeg ik en stond op. We droomden meestal elke nacht hetzelfde. Snel bond ik mijn haar samen in een staart. 'Ik moet zo naar de manege toe.' zei ik en liep naar mijn kast om kleren te pakken. Ik pakte een wit topje met een rood vest en mijn zwarte paardrijbroek. In mijn ooghoek zag ik Jayden opstaan en naar de badkamer rennen. 'Laat dat!' riep ik en rende net voor haar de badkamer in. 'Ha!' 'Niet eerlijk.' bromde ze terug. Ik lachte haar uit en douchte snel. Daarna liep ik naar de keuken toe en zag Jayden zitten met een kom cornflakes voor haar neus. Snel at ik een boterham en pakte mijn tas. Mijn paardrijlaarzen trok ik aan bij de deur en deed de deur open. 'Ik ga. Doei!' riep ik naar Jayden en liep de straat op.
Er zijn nog geen reacties.