het eerste deel van mijn eerste verhaal !
ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden xoxo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Enthusiasm

    Hmm, wel lastig om advies te geven. Even denken. Wat ik zelf altijd fijn vind is om interpuctie (leestekens) op de juiste manier te gebruiken. Dus bijvoorbeeld als iemand iets zegt gebruik je haakje openen, haakje sluiten:
    Voorbeeld: Louis keek Niall lachend aan en zei: 'Wat ben je toch een vreetzak.'
    Probeer verder iedere zin te beginnen met een hoofdletter en in het stukje dat de jongens naar het ziekenhuis gaan, is het: Harry's auto, niet Harry zijn auto (maar dat kan ook de barrière zijn tussen NL en BE ;)).
    Umm, vergeet nooit de spellingscontrole en let op d's en t's.
    Verder moet je proberen te spelen met de woorden (zie dat je dat al aardig doet). Dus niet alle zinnen beginnen bijvoorbeeld met: 'ik', want dat is heel storend en ik zie veel mensen dat doen. Toch verder een leuk verhaal en misschien is het nog leuker om de plaatjes die je hebt gebruikt te beschrijven. Dus geen plaatjes gebruiken, maar gewoon zelf beschrijven, aangezien dat ook altijd in echte boeken gebeurd.

    Hoop dat je wat aan mn tips hebt en zie het als opbouwende kritiek ;)
    Ik zal proberen reclame voor je te maken ;) Wat wel helpt trouwens, is om in het begin, als je nog maar weinig abo's hebt, gewoon wat hoofdstukken online te zetten zonder regels als bij zoveel reacties of kudo's een nieuw hoofdstuk, meer hoofdstukken maken je lezers juist nieuwsgieriger en bij 1 hoofdstuk zal iemand minder snel een abo nemen. Verder kun je eventueel de spotlight gebruiken, maar dit kost natuurlijk geld ;) Of gewoon een topic openen in het forum, omdat hier ook geregeld mensen naar kijken.

    Nou, snel verder schrijven, ik ben benieuwd ;)

    1 decennium geleden
  • salvatorelke

    Goed geschreven ! Fijne schrijfstijl (= Snel verder zou ik zeggen ! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen