Battle 3.12
Komt het goed? Of gaat Harry alles verpesten ? Muahaha,
Ik kijk weer eens naar het schermpje backstage. Michael en Kiki zijn als eerste aan het zingen. Need you now van Lady Antabellum. Het klinkt echt heel mooi.
'Picture perfect memories,
Scattered all around the floor.
Reaching for the phone cause, I can't fight it any more.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.
It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.
Another shot of whiskey, can't stop looking at the door.
Wishing you'd come sweeping in the way you did before.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.
It's a quarter after one, I'm a little drunk,
And I need you now.
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.
Yes I'd rather hurt than feel nothing at all.
It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.
I just need you now.
Oh baby I need you now.'
Ze eindigen en staren elkaar in de ogen. Alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. En dan langzaam, nog voor de laatste noten, kust Michael haar zachtjes op haar lippen. Het publiek gilt en joelt. Maar hij deed het niet voor het publiek, maar voor Kiki en zichzelf. Ze zijn zo lief samen.
Met blosende wangen lopen ze allebei het podium af. En eenmaal backstage worden ze warm ontvangen met opnerkingen als: 'jullie zijn zo goed samen!' Of 'jullie zijn zo lief samen!'
Maar alles is waar. Ze zijn werkelijk voor elkaar gemaakt. En dan betrap ik mezelf erop dat ik naar Harry staar. En als hij opkijkt kijk ik snel weg.
De andere twee zingen allebei ook heel goed. Een van de twee zingen Little Talks van Of monster and men. Dat waren die klassieke en de rockband. Hoewel ze zeiden dat ze niet konden samenwerken waren ze toch heel erg goed. Dus ik heb zo'n gevoel dat ze of logen bij het interview, of ze hebben ontiegelijk veel geoefend.
Jason en Sara, die elkaar echt al super lang kennen, waren ookal super goed. Ze zongen Together van Demi Lovato en Jason Derulo. Ze hebben het echt heel slim gespeeld. In het eerste couplet zong Sara alleen en ging Jason beatboxen. bij het refrein zongen ze samen, en bij het tweede couplet zong Jason en deed Sara de beatbox. Het klonk echt super goed. Het was zo origineel.
En dan looen ze van het podium af en is de beurt aan Harry en mij. Hij loopt naar me toe. 'Hé!' roep ik naar hem. Hij draait zich geërgend om. 'Wat?' 'Waag het eens om alles alleen te zingen.' waarschuw ik hem, terwijl ik het podium het eerst op loop.
Reageer (5)
je kan mensen wel erg nieuwsgierig maken.
1 decennium geledenwelk liedje gaan ze nu zingen?
anyway, snel verder!
Harry gaat alles alleen doen, maar dan gaat Demi hem knock out slaan en zingt ze verder alsof er niets gebeurt is!
1 decennium geledenSnel verder!
YEAAAH ik heb met Micheal ghehehe
1 decennium geledenSnel verder ik wil weten wat Harry gaat doen.
Wedden dat hij het wel doet ;o
IK WIL HET LIEDJE WETEN ;DD x
1 decennium geledenNou, nu moeten we nog een hst op t liedje wachten!
1 decennium geledenMaar mooi geschteven!
X