Foto bij 66. || Rainbows ||

weer heel weinig reacties, terwijl het hoofdstuk wel heel vaak is gelezen! :(
ik ga nu heel streng zijn hoor want jullie stellen me een beetje teleur... ik ga pas verder als ik 2 pagina's reacties heb, en dat hebben jullie vaker gedaan dus dat kan nu wel weer (N)

(H)

Justin rukte de verband van zijn hoofd omdat hij weer wat wou zeggen, maar wat niet lukte. De bloeden was gestopt en het was opgedroogd langs zijn kin. "Gwaan we wons waanklweden wen dan mweteen weg? Cwuz it hwurts." sprak Justin gebrekkig met zijn pijnlijke lip. "Yeah, sure." stemde ik in en liep naar mijn tas om mijn kleren te pakken. Ik trok ze aan en schudde even snel mijn haar uit. "We kunnen ga-" begon ik en keek op naar Justin. Die zat te prutsen met zijn kleding. "Lukt het niet?" lachte ik en liep naar hem toe. Zijn broek en boxer had hij aangekregen, maar zijn shirt lukte niet. Waarschijnlijk omdat hij er geen bloedvlekken op wou. "Laat me je helpen. Armen omhoog." beval ik hem en hij deed zwijgend wat ik zei. Voorzichtig trok ik zijn shirt over zijn hoofd naar beneden. "Bwedankt." zei Justin dankbaar en trok me aan mijn hand mee de kamer uit. In de lobby liep ik naar de receptioniste en hing over de balie heen toen ik vroeg; 'Weet u waar het dichtstbijzijnde ziekenhuis is?' Justin bleef wat schichtig achter me staan. De vrouw begon licht te grijnzen en knikte voor ze op haar toetsenbord begon te tikken en even later iets voor ons uitprintte. Ze legde het kleine kaartje op de balie en wees een staat aan. "Hier ben je nu." zei ze en zette er met een rode stift een stip. "Oké." zei ik en knikte. Ze legde haar vinger ergens anders op de kaart. "Daar is het ziekenhuis." Ze zette er een blauwe stip neer en pakte een grijze stift. "Het beste kun je, hier de straat uitlopen, dan rechts, weer de straat uitlopen, dan kom je bij een plein, die steek je recht over. Dan kom je langs een Coffee-huis, daar moet je rechts. Dan weer de straat uitlopen en dan zie je het gebouw vanzelf." Ze tekende de route die ze net beschreven had op het kaartje en schoof het verder naar mij toe. "Dank u wel." zei ik beleefd en pakte het kaartje aan. Voor we de deur uit wouden lopen hield ze me tegen. "Euh, heren?" vroeg ze. We draaiden ons tegelijkertijd om en keken haar verwachtingsvol aan.



____
lees wat boven het hoofdstuk staat please!

Reageer (8)

  • HipsDontLie

    Ik vraag me af of je mijn reacties leest xd

    1 decennium geleden
  • stupidOTP

    OMG wat gaat er gebeuren....?

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    oehlala wat gaat ze zeggen?? ;o

    1 decennium geleden
  • Perv

    OMH IK HAAT CLIFFHANGERS (huil)

    1 decennium geleden
  • xxxsmile

    Oewwwww, wat wil ze ? ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen