Foto bij Hoofdstuk 6- Happy Birthday

harry's pov:

Zingend kwamen de jongens mijn kamer binnen. 'Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear hazza!' zongen ze allemaal in koor. 'Happy birthday to you!' lachend begon ik mee te klappen op de maat. ik keek naar Niall, hij had een taart in zn hand die hij op mijn schoot in bed legde. 'Dankje Nialler!' lachend blaasde ik alle kaarsjes in een keer uit. iedereen juichte overdreven, waarna we allemaal in lachen uitbarste. ik gaf de taart weer aan Niall, die er verlekkerd naar stond te kijken. 'Wat gaan we vandaag doen, voor je verjaardag?' vroeg Louis opgewekt. 'Ik ga me eerst even douchen, zullen we daarna gaan ontbijten ergens?' antwoorde ik. 'Jaa, bij die leuke bakker hier om de hoek!' riep Niall blij, en ik zag hem al watertanden. lachend liep ik naar de badkamer, kleede me uit en ging onder de douche staan. een half uurtje later kwam ik onder de douche vandaan. met een luide knal zwaaide de deur open, een gilletje ontsnapte mijn lippen. 'Louis!' schreeuwde ik toen ik zag dat hij binnenkwam. Louis schrok en met een rood hoofd keek hij mij geschrokken aan. 'Louis.' zei ik nu rustiger. 'ooit gehoord van privicy?' lachend keek ik hem aan. snel draaide hij zich om. 'Sorry hazza!' riep hij nog met een lachende toon in zijn stem. lachend deed ik de deur dicht en deze keer op slot. Louis en de jongens waren wel gewend dat af en toe naakt liep. 'Harry, schiet op!' klonk het van uit de woonkamer. 'Ik heb honger.' niet dat dat iets nieuws was voor Niall. die jongen had altijd honger. snel kleedde ik me aan en samen gingen we ontbijten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen