Hoofdstuk 2. Sam.
"Ow! I'm sorry!! I mean..." Ik trek mijn shirt een beetje goed, voel dat ik rood word en begin te stotteren. Het meisje (het is dus toch geen vrouw) draait zich om en kijkt me vriendelijk aan. "It doesn't matter. The nearest bus stop? Look behind you." ze grinnikt een beetje en wijst achter me. Ik draai me om en zie (natuurlijk, hoe voorspelbaar) een bushalte. "Thanks! Thanks very much! I'm Sam, by the way." Eigenlijk Samanta maar ik vind Sam zoveel beter klinken. Ze steekt haar hand naar me uit. "Gemma, nice to meet you! Where do you have to go?" O help. Hoe heet die straat nou ook alweer? "Eh, wait a moment please!" Ik pak mijn rugzak en begin te zoeken naar het adres. "University College London in London Borough of Camden? Do you know where that is?" Ze glimlacht naar me."Ofcourse! I have to go there to! I mean, after i see my brother again. I am so curious to my new roommate! Her name is Sam to!" Ongeloofelijk. Ik sta nu waarschijnlijk te praten tegen mijn nieuwe kamergenoot! Zou het erg onbeleefd zijn om nu keihard te gillen? "Are you Gemma Styles? Because that's the name of my roommate." vraag ik terwijl ik haar nieuwsgierig aankijk. "WTF! Yes! That's my name!! We are gonna be roommates!!!!!!!" Gillen is dus niet erg onbeleefd. Zij doet het ook dus ik gil lekker met dr mee. "no way! Really!" We geven elkaar een high five. "Why don't you stay here for a while? You can drive with us! My brother can be here any minute!" Ik haal mijn schouders op. "Why not?" En ik word meteen voorgesteld aan haar ouders en de rest van haar familie. Behalve haar broer.
EEN PAAR MINUTEN LATER
Ineens hoor ik een telefoon afgaan die niet van mij is. Gemma's moeder neemt op. "Hi! Ow. Why? Oke. Do you mind if we bring Gemma to her college? No? Allright. See you later! Yes we are gonna pick you up. Love you! Bye!" Ze kijkt een beetje teleurgesteld om zich heen. "Harry's plane was delayed. He will come later. We bring first as Gemma and her friend to their college right?"
Is het leuk? Reacties? xxx
Er zijn nog geen reacties.