Foto bij 20

next :)
pic is kumi
reacties plz ^^
xxx

--naruto pov--
je word wakker in het midden van de nacht, sloom ga je naar de ijskast en pakt iets te drinken. 'ben je ook wakker geworden?' verbaasd draai je je om en ziet kumi staan. 'ja ik had een nachtmerrie.' fluister je. ze knikt en neemt ook wat te drinken. zuchtend kijk je door het raam. 'kumi?' vraag je twijfelend. ze maakt een lui hmm geluidje. 'kan ik bij jou komen liggen?' vraag je naar de grond kijkend. 'is goed.' zegt ze. je lacht naar haar. 'dank je.' mompel je verlegen. lachend kijkt ze je aan. 'kom op dan gaan we verder slapen.' zegt ze terwijl ze naar haar kamer vertrekt. wanneer jullie in haar kamer komen trekt ze haar kamerjas uit en gaat in bed liggen, met een tevreden zucht ga je ook in haar bed liggen. 'kumi?' weer maakt ze een hmm geluidje. 'ik hou van je.' mompel je terwijl je tegen haar aankruipt en je armen om haar heen slaagt. 'ik ook van jou.' mompelt ze moe, en na die woorden val je in slaap.

--sakura pov--
ongeduldig klop je op naruto zijn deur. 'waar is die baka nou?' zeg je luidop. na een tijdje nagedacht te hebben besluit je om te gaan kijken of hij niet bij kumi is. wanneer je aan haar deur bent twijfel je even maar klopt dan tog aan. na een tijdje word de deur open gedaan. 'heb je naruto gezien.' zeg je terwijl je weigert naar de deur te kijken. 'wat doe jij hier sakura-chan?' verbaasd kijk je naar de deur en ziet naruto in zijn boxershort staan. 'waarom ben jij hier? en waarom heb je alleen je boxer aan?' vraag je beschuldigend. lui wrijft hij in zijn ogen. 'ik ben bij kumi blijven slapen.' zegt hij lui. 'en waar is kumi?' vraag je een beetje kwaad. 'die slaapt nog.' zegt hij terwijl hij het teken doet dat je binnen moet komen. 'dat kan niet, kumi is altijd voor zonsopgang wakker.' zeg je. 'wie was er aan de deur?' hoor je een slaapdronken stem zeggen. je kijkt naar kumi. 'ik hoop dat je nog iets anders aan hebt dan alleen je kamerjas.' zeg je beschuldigend. meteen is ze wakker. 'wat moet je sakura?' zegt ze terwijl ze je kwaad aankijkt. 'ik was naruto aan het zoeken.' zeg je simpel. 'nou je hebt hem gevonden dus nu kan je weer vertrekken.' zegt ze kwaad. 'ik wou ook nog iets aan hem vragen!' snauw je terug. 'wat wou je vragen dan?' vraagt naruto verbaasd. 'of je mee wou naar kakashi sensei.' zeg je. hij knikt en kijkt vragend naar kumi. 'ga je mee, dan gaan we deze avond wel naar de hotspring.' vraagt hij aan haar. ze knikt. 'nou dan zie ik jullie over een uurtje.' zeg je kwaad en vertrekt naar de bib.

Reageer (2)

  • Shellfish

    Snel verder plz :D

    -weet niet echt iets nuttigs/leuks/liefs te schrijven want k ben moe-

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Lol xD
    Kumi ik zou Sakura bij de haren grijpen en je huis gewoon uitgooien
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen