‘Het is al goed.’ Zeg ik als ik uitgelachen ben. ‘Hé Michelle, zullen we een film kijken?’ stel ik voor aan Michelle als ik de tv in mijn kamer zie hangen. ‘Ja, leuk! welke?’ vraagt ze. ‘Ehhmm… wat voor films hebben jullie?’ vraag ik. Max ziet dat hij niet nodig is en loopt naar beneden. ‘Ik pak wel wat films die ik leuk vind.’ Zegt Michelle.
Als ze even later terug komt heeft ze Grease en Mama Mia in haar handen. Ik heb ze allebei nog nooit gezien. ‘Ehmm, Mama Mia.’ Besluit ik. Ze zet de film aan en komt op mijn bed zitten.
Na twee uur is de film afgelopen en is Michelle in slaap gevallen aangezien het al twaalf uur is. Ik loop zachtjes de gang op en klop aan bij Lucas, aangezien het de enige kamer is waar og licht brandt. ‘Kom binnen’ hoor ik Lucas zachtjes zeggen. Ik loop naar binnen en ie Lucas achter zijn computer zitten. ‘Hé Lucas, ben jij sterk?’ vraag ik aan hem. Hij kijkt me raar aan. ‘Waarom vraag je dat?’ vraagt hij. ‘Nou, je zus is in slaap gevallen op mijn bed en ik ben niet sterk genoeg om haar in haar eigen bed te krijgen.’ Zeg ik. ‘Ahh, zo. Nou mijn zusje krijg ik wel in haar bed hoor.’ Knipoogt hij. Hij staat op en loopt achter me aan naar mijn kamer. Als hij haar wil optillen valt mijn oog op mijn IPod. ‘Wacht even, ik wil nog een foo van haar maken.’ Zeg ik met een rood hoofd. Hij glimlacht en zet een stap achteruit. Als ik een foto hebt gemaakt tilt hij Michelle op en brengt haar naar haar kamer. Voordat hij terug gaat naar zijn eigen kamer loopt hij de mijne eerst nog binnen. ‘De volgende keer graag de film afzetten voor je in slaap valt.’ Zegt hij met een knipoog voor hij mijn deur dicht doet en naar zijn eigen kamer loopt. Nog geen minuut later slaap ik ook.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen