Foto bij 06 | Shirley

Ik ga vanaf nu alleen maar Shirley pov's schrijven, denk ik. (: En anders zet ik het erbij! Ik heb al zoveeeel ideeën voor het verhaal. Bij reacties schrijf ik denk ik wel weer verder vandaag, maar ik wil niet voor niks schrijven, vandaar. En ik heb genoeg tijd om te schrijven eigenlijk want ik verveel me haha.

24 December 22:30
Louis en ik hadden een taxi terug naar het hotel genomen, Harry en Luna waren nogsteeds weg. ''Blijf je anders bij mij op de kamer slapen?''
''Uhm, nou ja ik wil wel maar...'' Ik voelde hoe ik rood werd.
''Haha, ik wil geen birthday sex hoor, als je dat dacht.'' Nu moesten we samen lachen. ''Ik pak even mijn spullen van mijn kamer, sms jij Harry anders?'' Louis knikte.

25 December 8:40
Toen ik wakker werd was ik meteen blij, blij en gelukkig. Alleen maar omdat ik wakker werd naast Louis. Ik draaide me op mijn zij zodat ik met mijn gezicht richting Louis lach, zo te zien was hij ook al wakker. ''Merry Christmas!'' Oke, dit was iets te druk in de ochtend, hij begon als een klein kind op bed te springen. ''Hahahah, jij ook Lou.'' Ik drukte mijn lippen op zijn lippen, die zo zacht waren als de kussens van dit hotel. ''Ik ga even naar mijn eigen kamer om me om te kleden.'' Toen ik de deur uit was hoorde ik Louis nog schreeuwen: ''KIJK UIT DAT HIJ NIET NAAKT IS!'' Nou, het was niet te hopen. Ik lachte in mezelf en klopte aan. ''Is het veilig?'' Luna deed de deur open en Harry liep gelijk naar zijn eigen kamer. ''MARRY CHRISTMAS!'' Ik gaf haar een knuffel en liep naar de kast en pakte er een setje kleding uit. Het was zoals gewoonlijk weer koud. ''En, heb je Louis een fijne birthday sex gegeven?''
''LUNA! Je weet dat ik dat niet zou doen.''
'''Het was ook maar een grapje haha.''
''En jij en Harry dan?'' Vroeg ik voorzichtig.
''Ook niks hoor, we waren allebei kapot moe.''
''Maar ehm.. Jullie zijn dus wel samen?'' Luna knikte en er verscheen een mooie lach op haar gezicht, die ik de afgelopen maanden zo had gemist. Ze had veel problemen thuis dus verraste ik haar met een paar dagen Disney. ''Zullen we gewoon voordat we weg gaan inpakken, zodat we nog kunnen genieten van de tijd hier?''
''Ja is goed, en genieten van de jongens.'' Ik deed er een wenkbrauw wiebel bij omdat dat coel is. ''Zullen we naar de ontbijtzaal gaan?'' Ik knikte, en arm in arm liepen we naar beneden.

''Maar jongens, jullie gaan toch vanavond ook weg?'' Ik propte een crossaint in mijn mond terwijl Harry antwoord gaf. ''Ja, ons vliegtuig gaat 21:30 en zijn dan ongeveer 22:30 op het vliegveld in Londen.'' Luna en ik keken elkaar aan, we zaten dus niet bij de jongens. ''Jammer, die van ons gaat 19:50 dus we eten vroeg en gaan dan onze spullen inpakken.'' Gaf Luna als antwoord. ''Nog tijd genoeg om dus lol te hebben hier in het park!'' We stonden op en liepen met zijn vieren het park in.

Reageer (3)

  • lovely1Dx

    snel verder! x

    1 decennium geleden
  • Euforia

    Aww snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • 5SOSHoran

    Awhh Het is echt SuperLeuk en schattig!!
    Snel verder Lady!! ((;

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen