Als ik even later, nog een beetje slaperig, beneden kom, zitten ze allemaal op de bank naar de tv te kijken. ‘Hallo!’ roep ik vrolijk. Ze kijken allemaal een beetje verstoord op maar als ze zien dat ik het ben staat Hanna meteen op om wat te eten te pakken terwijl de rest me vrolijk begroet. Nadat ik de vraag of ik goed geslapen heb heb beantwoord loop ik naar de keuken waar Hanna een bord spaghetti opwarmt. ‘Goed geslapen?’ vraagt Hanna ook. ‘Ja hoor, een beetje lang.’ Glimlach ik. Hanna zet een bord eten voor me neer en loopt de keuken uit. Ik begin te eten van de heerlijke spaghetti. Als het bijna op is loopt Lucas de keuken binnen en gaat naast me zitten. Zonder dat ik het wil krijg ik toch een paar kriebels in mijn buik als hij tegen me begint te praten. ‘Mijn ouders zeuren weer eens tegen me.’ Zucht hij. ‘Waarover?’ vraag ik nieuwschierig. ‘Ze lopen me de hele tijd te pesten over het feit dat ik nog nooit een vriendinnetje gehad hebt. Ik dacht dat ik er af was, maar sinds jouw broer en mijn zusje iets hebben..’ zegt hij. ‘WAT!!!! Hebben Max en Michelle iets? Waarom weet IK dat niet?’ vraag ik verontwaardigd. ‘Wist je dat niet? Ze hebben sinds gisteren verkering.’ Vertelde Lucas mij. ‘ Fijn dat mensen mij ook dingen vertellen’ mopper ik. Ondertussen heb ik mijn eten op en wil ik naar boven lopen. Maar ik bedenk me nog wat. ‘O ja Lucas, bedankt dat je het me verteld heb.’ Zeg ik hem. Voor ik naar boven loop stop ik nog even i n de woonkamer om Max mee te trekken naar boven. ‘Ik moet Max even spreken.’ Roep ik naar de anderen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen