Foto bij dit is het wereld level

man e daar gaan we weer writers block :( :( :( :(

Xavier's pov
jullie zijn op weg naar het stadion voor de wedstrijd tegen het engelse team knights of queen. het duurt niet lang of jullie zijn bij sea serpent stadion. jullie stappen uit en lopen naar binnen en lopen het veld op. jullie bespreken de opstelling en gaan staan. queens begint met de bal en beginnen met de aanval. het duurt ook niet lang of ze zijn langs de verdediging, aan het gezicht van loretta zie je dat zij nog een truckje in petto heeft. 'gravination' zegt ze en pak de bal af en schiet hem naar voren. als ze naast je komt rennen 'ik wist niet dat je dat kon' zeg je 'ik heb geoefend' zeg ze en jullie rennen naar het doel. meer erg ver komen jullie niet omdat queens een speciale truck uithalen, edgar schiet vanaf de middenstip met zijn schot excalibur en die gaat er zo in. het duurt niet lang of austin, Axel en jij bij het doel staan en doen grand fire, hij gaat er met gemak in. het staat nu 1-1. het fluitsignaal gaat en het is rust. als jullie weer moeten beginnen gaat iedereen naar zijn positie. en begint de wedstrijd weer jullie mogen met de bal beginnen omdat queens de eerste helft begon. als jullie naar de andere helft komen, word de bal al snel weer afgepakt door edgar en die schiet weer. maar dit keer lukt het mark wel hem tegen te houden met een nieuwe hissatsu, en hij gooit hem weer naar voren. je rent weer naar voren en scoort met meteor blade als hij zit loop je weer naar je positie. zo gaat het de rest van de helft door als het fluitsignaal gaat is de stand 2-1 en hebben jullie gewonnen. jullie lopen weer naar de bus en gaan weer, je bent benieuwd tegen wie jullie moeten.

Reageer (1)

  • Allysae

    oeee
    ensle verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen