Ik ga proberen vandaag de, naar mijn mening, saaie stukjes af te ronden. Dt betekent dat er vandaag nog een stuk of drie, vier hoofdstukjes komen.

Als we thuis zijn is het eerste wat ik doe Michelle en Lucas begroeten. Als ik dat gedaan heb loop ik naar de keuken voor een kop thee met een stroopwafel, man wat houd ik van die dingen. Als mijn thee op is wordt ik opeens heel moe en besluit ik naar bed te gaan. ‘Ik ga nog even slapen, ik ben nogal moe.’ Deel ik mee. ‘O ja en Lucas, waag het niet om weer in mijn kast te gaan zitten!’ voeg ik er lachend aan toe. ‘Ik denk niet meer dat dat mag van mijn ouders… en bovendien wil ik je niet nóg een hersenschudding bezorgen.’ Zei hij. Ik lachte en liep naar boven. Toen ik in mijn kamer was, werd ik opeens zo moe dat ik niet eens meer energie had om mijn pyjama te pakken en ik zo mijn bed in dook.
Toen ik weer wakker werd was het donker in de kamer, wat me verbaasde omdat toen ik was gaan slapen het pas twee uur was. Ik keek op mijn wekker en zag dat het al acht uur was. Ik schoot overeind en merkte dat ik ook wel aardig veel honger had. Ik fatsoeneerde mijn haar en veegde wat kwijl van mijn kin voor ik naar beneden ging.

Reageer (2)

  • SomeNights

    je hebt fans lau!!

    1 decennium geleden
  • TheSecret

    Ik vind het echt een super verhaal :D
    Ik ben benieuwd op het volgende hoofdstuk :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen