Niall pov

Ik zat aan tafel te eten, terwijl Harry en Liam in de zetel naar een film aan het kijken waren. Ja, Harry en Liam zijn mijn bandgenoten, samen met Zayn en Louis. Ik weet niet waarom maar ik lijk het minder goed te kunnen vinden met Louis dan met de andere lads. Beter gezegd ik denk dat hij me echt niet kan uitstaan. “Hejj, Nialler.” Ik lach naar Zayn als hij in de zetel neer ploft. En kijk rond. “Hebben Julie Louis gezien?” vraag ik als ik zie dat hij er niet is. Maar doordat mijn mond vol eten zit, kwam het er niet zo elegant uit. “Ieuw, Kun jij nu nooit eens normaal eten?!” roept een bekende stem. Ik kijk naar de deuropening waar Louis staat. “Hejj, haz, liam, Zayn.” Zegt hij als hij naar de frigo loopt en me boos aankijkt. “sorry” maar doordat ik mompel valt er nog meer eten uit mijn mond. Louis kijkt me walgend aan, je bent echt vies, Niall” IK kijk hem met open mond na als hij naast Harry in de zetel gaat zitten, en begint te praten alsof er niets gebeurt is. Ik zou ook graag een goede band hebben met hem, maar als hij niet vriendelijk kan doen moet ik dat ook niet toch? En dit is nog maar het begin van One direction, wat als hij altijd zo grof blijft doen tegen mij? Dat kan ik echt niet aan.

Harry pov

Louis ploft naast me neer en begint tegen me te praten. Ik kijk naar Zayn die me met een zucht aankijkt. Louis en Niall maken alleen maar ruzie, zo kun je toch geen band starten? Ze moeten die ruzies oplossen en zo snel mogelijk. Ik kijk naar Zayn en Liam die met elkaar aan het fluisteren zijn. “weet je, het is al laat en ik ben best wel moe. Ik denk dat ik ga slapen.” Ook Zayn en Liam staan op van de zetel. Ik loop naar de gang maar nog voor ik de deur heb dichtgedaan hoor ik Louis en Niall alweer roepen. “Louis, geef terug.” “Jij hebt al genoeg gegeten, straks is er helemaal niets over!” “Louis, echt waar, geef dat nu terug, of anders…” “Of anders wat?, vreetzak?” Mijn ogen worden groot. Zij hij dat nou echt? Plots vliegt de deur open en loopt Niall de trap op. Meteen loopt Zayn Niall achterna, Mij en Liam alleen achterlatend. “man, die twee kunnen elkaar echt niet uitstaan he?” Liam knikt. “Als dat altijd zo gaat zijn, dan gaan we waarschijnlijk de eerste 3 maanden al niet overleven.” iK knik. “We zien morgen wel ik ben nu te moe om me zorgen te moeten maken. Slaapwel!” “Ja, slaapwel!” Ik stap naar boven en leg me in mijn bed. 10 minuten later, komt Louis naast me liggen. “Slaapwel, haz.” “ja, Slaapwel.”

De volgende ochtend wordt ik wakker. Ik stap naar beneden en ik hoor het geroep alweer. Met een zucht kom ik binnen waardoor het meteen stil is. “Goedemorgen.” Mompel ik. Maar ik krijg geen reactie. “Harry, ik ben weg vandaag. Zeg jij dat even tegen Liam en Zayn” Ik knik. “Louis ga jij nog winkelen vandaag?” “Ja ik vertrek straks, voor hij de boel kan verzieken.” “Ja Louis het is nu wel duidelijk.” Bromt Niall terug. Ik zucht. Liam heeft gelijk, als dit zo door gaat, zullen we niet lang bestaan.

Dit is deel 1 voor 1direction1.Ik ga het in 2 delen schrijven, dus er komt nog een vervolg hoor. allesinds al veel leesplezier!

Reageer (1)

  • 4everNiall

    OMG!!! wat koelll!! (ik heb mn naam veranderd);)
    Superrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen