Things will never be the same again... {Cristiano Ronaldo And Fernando Torres} --> 6
Buiten aan school is het verlaten, iedereen is al lang binnen. Misschien maar goed, wie weet wat Fernando allemaal te verduren kreeg, met die krijsende huppeltrutten. Als je eraan denkt wat je ook allemaal kan vertellen aan Joyce over jouw weekend, heb je er al zin in om je lokaal in te gaan. Je klopt op de deur en je gaat naar binnen. “De lessen beginnen nog altijd op hetzelfde uur en geen half uur later”, laat je leraar je al meteen weten. Wanneer je gaat zitten, schuift Joyce haar aanwijzingen naar het midden zodat je toch nog kan meevolgen.
Wanneer de les gedaan is, neemt Joyce een tijdschrift uit haar tas en legt het open op je bank. “Jij hebt een druk weekend gehad, je hem me veel uit te leggen?”, ze kijkt je super nieuwsgierig aan. Je schrikt wanneer je naar het tijdschrift kijkt. Fernando Torres heeft een jongere vriendin! Ze is m’n buurmeisje, maar dat zal niet lang meer duren voor ze m’n huisgenoot is. Ze heeft me altijd gesteund, daarom is ze zo bijzonder voor mij. Bijna alle citaten die je zegt zijn niet gezegd, of toch gedeeltelijk, dat weet je zeker want je was er de hele tijd bij. Je kon wel denken dat er foto’s waren van op de rode loper, maar ze hebben zelfs foto’s getrokken van bij jouw thuis , toen jullie afscheid namen . En die zoen op zijn wang hadden ze natuurlijk ingezoomd. Van die foto’s had je echt niets gemerkt, je bent er even niet goed van. Je kijkt naar Joyce die je nog altijd even nieuwsgierig aankijkt. “Joyce…. Daar is niets van waar”. “Maar…”. “Ja oke, sommige dingen wel, maar hij heeft dat niet allemaal gezegd, als rond liefde en relatie is niet waar”. “Echt niet?”, ze kijkt je verwondert aan. “Nee, waarom kijk je zo?”. “Najah jullie zouden wel een schoon koppel zijn geweest”. Je kan je lach niet inhouden. Joyce kijkt je doodserieus aan “Ik meen het wel hoor”. Jullie leerkracht Spaans komt binnen “Joyce doet dat tijdschrift verdwijnen, daarvoor heb je tijd tijdens de middagpauze”. Ze steekt het rap terug in haar schooltas en neemt haar boek van spaans.
Reageer (1)
black and white
1 decennium geleden