030 || Beverly Sara Owens
Ik had geen idee hoe lang ik had geslapen, maar ik werd wakker van de deur die een klein stukje openging. Ik kon niet zien of er iemand naar buiten of naar binnen ging maar de deur ging al snel weer dicht. Ik keek naast me, Zayn lag er nog steeds, diep in slaap. Ik glimlachte even en gaf hem een kusje op zijn voorhoofd. Hij zag er zo lief uit. Wacht. Hoe laat was het? Wat voor dag was het? Snel zocht ik mijn broek van de vloer en stak in mijn hand in alle broekzakken op zoek naar mijn telefoon. Ik keek gauw naar het schermpje: vrijdag, 9 uur. WAT! 9 UUR! O god. Snel raapte ik al mijn kleren bij elkaar en trok ik ze aan. Ik trok Zayn zowat uit bed. "ZAYN! It's 9 o'clock we need to go to school!" Plots besefte ik me dat mijn ouders geen idee hadden waar ik was en dat ik niks van me had laten horen en gewoon de hele nacht weg was gebleven. Moeizaam opende Zayn zijn ogen. Hij mompelde wat onverstaanbaars. Ik werd weer rustig en ging bij hem op bed zitten. "Hee Cutie, maybe we can just... skip school today." mompelde hij en hij keek me met een waterige glimlach aan. Misschien was dat wel een goed idee. Gewoon de hele dag gezellig met Zayn zonder school. "But how are we gonna do that? Call school?" vroeg ik. "We will write a letter." zei Zayn en hij gaf me een knipoog en verschoof van zijn zij naar zijn rug. Hij trok de deken nog iets verder over zich heen en klopte op het hoofdkussen waar ik net lag. Ik begreep de hint en ging weer op het bed liggen. Zayn trok de dekens over me heen en hield zijn arm stevig om me heen. Hij trok me naar zich toe en zo vielen we weer in slaap.
Niet veel later werd ik weer wakker. "Hee sweety." hoorde ik iemand zeggen en ik keek naar zijn die naast me lag. "Shall I make breakfast?" Ik knikte en schoof de dekens een stukje van me af. Zayn stapte uit bed, deed wat ondergoed en een joggingbroek aan en verliet de kamer. Ik schudde mijn kussen nog wat op en pakte mijn telefoon. O God, 3 gemiste oproepen. 2 waren er van mijn moeder, en 1 was van school. De school had geen nummer van ons thuis want we hadden geen huistelefoon, dus had ik mijn eigen nummer maar opgegeven. Ik ging wat rechter zitten in bed en zocht het nummer van mijn moeder op in mijn telefoon. Bovenaan natuurlijk. Ik drukte op het bel-knopje en wachtte tot iemand opnam. "BEVERLY? WHERE THE HELL ARE YOU?!" klonk een stem ongerust. "Relax mom, I was at a friend, I still am cause... I don't feel really well." probeerde ik haar te sussen. "I'm sorry I didn't let you know but I was feelling really sick so I slept very quick." Gelukkig werd mijn moeder daar rustig van. Ze was niet echt zo'n stresskip. "Allright baby, but don't you ever do that again. I'll talk to you later, bye!" zei ze en ze hing op. Jammer, misschien had ze school wel even voor me af kunnen bellen. Net op dat moment kwam Zayn binnen lopen met een dienblad. No way, hij had toch niet echt een heel ontbijtje op bed voor me gemaakt? Hij zette het dienblad op mijn schoot en ging aan de andere kant op het bed zitten. "Thanks Zayn!" zei ik gemeend. "So, what are we gonna do today?" vroeg hij en hij keek toe hoe ik at. Ik gaf hem ook een broodje van het dienblad die hij dankbaar aannam. "Hmmm.. I don't know.. you tell me." zei ik terwijl ik een slok van de sinaasappelsap nam, die wel erg zelfgeperst smaakte. Wat was hij toch geweldig. "Hmm... maybe I can think about something." zei hij en ik knikte. Ik had echt heel veel honger omdat ik gisteren ook al geen avondeten had gehad. Zayn stond op en liep naar zijn kast die hij opentrok. "What should I wear?" vroeg hij tegen zijn kast maar hij bedoelde vast mij. "I don't know.. I don't know what you have." zei ik en ik at mijn laatste broodje. Hij pakte wat kleren uit de kast en liet die zien. "Yes, that's cool, but without the hat." zei ik vastbesloten. "Awh, but why?" vroeg hij en hij keek sip. "Because I love your hair and I want to see your hair!" Daar kreeg hij een glimlach van op zijn gezicht en hij legde zijn muts weer in de kast. Hij trok al zijn kleren aan en deed zijn haar goed in de spiegel. Ik had ondertussen mijn eten op en zette het dienblad naast me neer zodat ik uit bed kon stappen. "And what should I wear today?" vroeg ik sarcastisch. Zayn lachtte en pakte mijn hand. "Come, I told you about my sisters right?" Ik knikte en liep maar met hem mee.
We kwamen in een hele vette kamer waar ik mijn ogen uitkeek. "This is from 1 of my sisters, there's the closet. Pick what you want. And.... I don't care if it's sexy." zei hij en hij gaf me een knipoog en verliet de kamer. Oke, iets uitzoeken dus. Ik liep naar de kast en opende die. Vervolgens pakte ik wat kleren en trok die aan. "ZAYN!" riep ik. Hopelijk waren we de enige hier thuis.Zayn kwam aangelopen en sperde zijn ogen open. "We got the same shoe size!" zei ik opgewekt terwijl ik hem blij aankeek. "Yes, and the same beauty." zei hij blij en ik bloosde even. "Wow Beverly, you look wonderfull." zei hij en hij gaf me een klein kustje op mijn lippen. Tevreden liep ik achter hem aan. "Does it not matter your sister that I wear her clothes?" vroeg ik een beetje onzeker terwijl we de trap afliepen. Zayn schudde zijn hoofd. "No, I don't think so. She has a lot of clothes maybe she don't even see it that it's gone." zei hij lachend en we gingen aan de ontbijttafel zitten. Zayn schonk even een glas melk voor hem in en smeerde een paar broodjes en ging weer bij me aan tafel zitten. "I think I already know what we're gonna do today."
Haai! Oke sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen maar ik ben druk bezig met een ander verhaal. Zeker de moeite waard om te lezen als je dat al niet deed. Maar daarom schrijf ik niet zo veel meer aan mijn andere verhalen zoals deze. Bovendien ben ik op vakantie, een week op een camping in flevoland dus ik zal sowieso niet vaak online zijn. Maar na deze week ga ik 2 weken naar Italië. Mijn laptop mag wss niet mee dus ik zal helemaal niet online zijn in die tijd. I'm sorry! Maar daarom hebben jullie nu een extra lang stukje ook al is ie saai bye!
Reageer (2)
dit stukje is egt neit saai
1 decennium geledenhele fijna vakantie nog
ey, Fijne Vakantie.
1 decennium geledenDit stukje is niet saai
xx