CaitlinPayne, DareToGo1D, Martha1Dx, MissCurly & AyaMalik

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (35)

  • MissCurly

    Dat meeten lijkt me echt een leuk idee! (:
    Ik weet natuurlijk niet waar jullie allemaal wonen maar Den Bosch ofzo is misschien redelijk centraal

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    Ergens anders een groepsgesprek is een beter idee idd..
    Het liefste Skype (:
    Want mijn msn doet vreemd en daar kom ik nog maar zelden op...

    1 decennium geleden
  • CaitlinPayne

    Hahaha, ik ben de laatste tijd vrij weinig bezig met Q, maar dat komt wel weer zodra de school weer is begonnen ;x Ik schrijf ook een paar engelse verhalen, en voor mij is Engels niet zo geweldig moeilijk; Te veel Engelse verhalen gelezen toen ik klein was ;$ maar opzich, we kunnen een engelse en nederlandse versie maken op Wattpad? Dat ik dan bv samen met Martha naar het Engels bewerk? Zou opzich best moeten lukken toch? Oh, en mijn Wattpad naam is ook CaitlinPayne, maar dat wisten de meesten van jullie al? :P mjaa, ik zie wel hoe we dit allemaal gaan doen, misschien is het ook makkelijker binnenkort op de een of andere manier een groepsgesprek te doen? Via Skype of MSN? Dan kunnen we even alles op een rijtje zetten, en ook voor TBL.. En sws nog een keertje proberen te meeten? :p hahah. We will see.... ;)
    xxxx

    1 decennium geleden
  • AyaMalik

    mijn naam op wattpad is AyaMalik
    lekker origineel he :P

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    Oeh dat zou wel nice zijn (: mijn wattpad naam is MirjamAllstar

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen