Ticket 8.
Wow, en weer in de top! Sapperdeflap, mijn hart gaat ontploffen door de liefde voor jullie man! Love & Rocketz!
Ps. Het is raar om te denken dat sommige van jullie over 2 weken al naar school moeten en dat ik nog 4 weken te gaan heb... wat is vakantie toch naar!
Ps. Het is raar om te denken dat sommige van jullie over 2 weken al naar school moeten en dat ik nog 4 weken te gaan heb... wat is vakantie toch naar!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (25)
Heel goed geschreven! x
1 decennium geledenawh lief(H)
1 decennium geledenIk vind dit zo'n ongelofelijk mooi verhaal. Hoewel het weer zo'n ik-ga-dood-en-ik-weet-het-verhaal is weet je er toch iets origineels van te maken.
1 decennium geledenKleine tip, het leest fijner als je elke gesproken zin op een nieuwe regel zet. Nu heb je dit:
"Julotte?!",vraagt Liam, en ik knik.
Volgens de Nederlandse regels der geschreven woord (Oké, de spellingsregels) moeten gesproken woorden tussen één aanhalingsteken. Dubbele aanhalingstekens gebruik je alleen als je iets sarcastisch bedoeld, of als het woord in kwestie niet echt bestaat.
Ten tweede: twee leestekens achter elkaar (zoals het vraagteken en het uitroepteken achter dit woord) kan niet. Je kan er dan beter achter de zin zetten: riep hij vragend, als je duidelijk wilt maken dat Liam haar naam echt op een vragende ttoon riep.
Verder komt er geen komma als een zin geëindigd is met een vraagteken, of uitroepteken. Dus dan krijg je dit:
'Julotte?' roept Liam vragend, en ik knik.
"Dat voelt goed he.", vraag ik, en hij knikt. "Het maakt jou blij, ik doe er alles voor om die glimlach van je te mogen zien de komende 6 maanden..", mompelt hij, en ik zucht. "Ik vind het heel lief, maar ik wil niet dat je medelijden met me krijgt, snap je? Dat hebben mensen vaker gedaan, maar ze zijn altijd weg gerent..", en de tranen komen langzaam in mijn ooghoeken te staan."
'Dat voelt goed, hè?' vraag ik, en hij knikt.
Het streepje naar links op de e kan je makkelijk maken door alt138 in te drukken, als je numlock niet aan staat tenminste. Verder geld voor de leestekens het vorige verhaal.
Daarna zegt Liam iets. Als je een dialoog voert moet je telkens op een nieuwe regel beginnen, dus niet dit:
""Dat voelt goed he.", vraag ik, en hij knikt. "Het maakt jou blij, ik doe er alles voor om die glimlach van je te mogen zien de komende 6 maanden..", mompelt hij, en ik zucht. "Ik vind het heel lief, maar ik wil niet dat je medelijden met me krijgt, snap je? Dat hebben mensen vaker gedaan, maar ze zijn altijd weg gerent..", en de tranen komen langzaam in mijn ooghoeken te staan."
Maar dit:
'Dat voelt goed he?' vraag ik, en hij knikt.
'Het maakt jou blij, ik doe er alles voor om die glimlach van je te mogen zien de komende 6 maanden...' mompelt hij, en ik zucht.
'Ik vind het heel lief, maar ik wil niet dat je medelijden met me krijgt, snap je? Dat hebben mensen vaker gedaan, maar ze zijn altijd weggerend.'
De tranen komen langzaam in mijn ooghoeken te staan.
Ik hoop dat je er iets aan hebt en niet boos bent, want ik vind wel dat je een hele goede schrijfstijl hebt.
X.
whaha Nialler die speelt va-aals! Hij moet op zijn beurt wachten Of is hij verliefd geworden:O Whaha
1 decennium geledenSnelvederr!
"Ieder zijn lippen op 1 wang, ik heb er desnoods twee." Ik vind de humor van Julotte echt geweldig. Ze probeert echt alles uit haar leven te halen de komende twee maanden en hoe je dat beschrijft is echt formidabel (wat een woord) - Ik heb nog vijf weken, haha. En erm, fuck. Niam. I love Niam. They're perfect. Vlug verder!
1 decennium geleden