Where: LA
Person: Liam

''Cheryl'' zeg ik zacht. Cheryl word langzaam wakker, en legt haar hoofd op mijn borst. ''Goodmorning, lovely'' zeg ik en kus haar op d'r voorhoofd. ''Hi, love'' zegt ze blij, ''You were awesome, last night'' zegt Cheryl dat lachend, terwijl ze uit bed stapt. ''No, you were'' zeg ik lachend, ''Liam, ik ...'' zegt Harry terwijl hij naar binnen komt lopen. ''Ik kom zo wel terug'' zegt hij dan en draait zich weer om. ''Liam, we hebben nieuwe mensen nodig'' zegt Harry dan toch nog. ''Huh, wat hoezo?'' vraag ik meteen. ''Er is gisteravond, een groot gevecht geweest, er zijn 5 mensen van de groep dood'' zegt Harry rustig. ''Én waarom weet ik dat nu pas?'' vraag ik boos terwijl ik uit bed stap. ''Omdat ik het ook nog maar net weert' zeg ik. ''Ik ken nog wel 2 mensen, het is een stelletje, en ze zijn super goed, in zakken rollen, en inbreken'' zegt Cheryl dan. ''Serieus?'' vraag ik terwijl ze dan hyper knikt. ''Bel ze, en we spreken ergens af'' zeg ik. We moeten snel de groep herstellen, anders krijgen we veel problemen. We zijn nu een doelwit, voor alle groepen. ''Ze komen, om 12 uur naar Starbucks'' zegt Cheryl dan. Ik knik en maak me klaar. ''Hoe laat is het?'' vraag ik aan Harry. ''Half 12, gaan jullie samen, of moet ik mee?'' vraagt Harry dan. ''Blijf jij maar hier, dan kan je op iedereen letten'' zegt Liam. ''Als je dat goed vind'' zeg ik er dan weer snel achteraan. ''Ja, is goed hoor'' zegt Harry en hij loopt weg. ''Kom we gaan'' zeg ik, en pak Cheryl's hand. We lopen op een rustig tempo, richting het centrum. ''What would you do, if i would die?'' vraagt Cheryl dan opeens. ''I would die 2'' zegt ik en druk een kus op haar wang. Als we starbucks in lopen, zie ik een meisje en een jongen.

Zayn en Amber, hebben een relatie. Amber's ouders stierven al jong, en ze leeft al vanaf haar 12de met Zayn. Samen overleefde ze door te stelen.

Amber;


Zayn;


Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen