Where:LA
Person: Jade

2de deel;
Where: LA
Person: Dana

''En nu?'' vraagt Prisca. ''I don't know, babe'' zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. ''Moeten we hier nu gaan wachten tot Justin terug komt?'' vraagt Nicole. ''Nee, daarom staan we hier'' zeg ik sarcastisch. ''Is dat niet die Dana?'' vraagt Nicole dan, we draaien ons om, en Dana komt op ons aflopen. ''Jaa'' zegt Prisca, en gaat voor de groep staan. ''Wat moet je?'''vraagt ze. ''Ik kom even zeggen, dat jij niet zo arrogant moet kijken, voor ik je door je kop knal'' zegt Dana. ''WAT!'''roept Prisca boos en haalt haar mes tevoorschijn. ''WOOW, PRIS, RUSTIG!'' roept Nicole meteen, en we trekken haar naar achteren. ''Daag je me nu uit?'' vraagt Dana. ''NEE!'' roep ik. ''JAA!'' roept Prisca. ''HARRY IK WORD UITGEDAAGD!'' roep ik en Harry komt aanlopen. ''Iedereen naar achter!'' roep ik en de rest van de groep gaat naar achteren. Bella loopt als een schoothondje achter Harry aan, maar gaat dan tegenover Nicole staan. ''Wie daagt Dana uit?'' vraagt Harry dan. ''Ik'' zegt Prisca meteen. Harry bekijkt aar van top tot teen, en moet dan een beetje lachen. ''Wat nou'' zegt Prisca. ''Je ziet er niet zo sterk uit'' zegt Dana dan. ''Kom maar op, met of zonder wapens, wel of geen grens?'' vraagt Prisca. ''Zonder wapens, grens is .... afkloppen'' zegt Harry dan. Dana begint een beetje rondjes te lopen, en Prisca staat stil. ''Gaat er nog wat gebeuren, of wat?'' vraagt Dana als ze vlak achter Prisca staat.

Dana
Prisca draait zich opeens super snel om, en haalt volop uit, tegen me neus. De pijn schiet door mijn hele hoofd. ''SHIT GEBROKEN!'' roep ik. Ik veeg even het bloed weg, en haal uit naar Prisca, tegen haar wang, en voor ik het weet, zijn we volop in het gevecht. Ik krijg nog een paar klappen, maar ik stoot Prisca een paar keer in haar buik. ''Wow, ze houd wel lang vol'' hoor ik Harry zeggen, en eerlijk gezegd ben ik daar ook verbaasd over. ''Je houd het lang vol'' zegt Prisca dan. Ik knik, en haal dan weer naar haar uit, snel ontwijkt ze mijn armen, en stoot een paar keer in mijn zij. Ik voel een voet achter de mijne, en mijn gewicht verplaatst zich naar achteren, voor ik het weet lig ik op de grond, met Prisca recht boven me. ''Afkloppen?'' vraagt ze. Ik schud mijn hoofd en duw haar voet weg, snel sta ik op, en pak haar arm beet. Met een handige beweging draai ik haar arm om, en heb haar vast. ''Afkloppen?'' vraag ik vrolijk. Dan komt haar elleboog naar achter, weer tegen mijn neus. ''AHH GODVER!'' gil ik en laat haar snel los. Ik grijp naar mijn neus, en zet hem recht, met veel pijn, maar ik ga nog verder. ''Klaar'' zegt Harry dan, we kijken hem verbaasd aan. ''Afgelopen'' zegt hij weer, en trekt me naar achteren. ''We moeten van de week naar New York, remember'' zegt hij in mijn oor. Ik knik en veeg bloed, en zweet weg. ''Doe iets aan haar'' zegt Harry tegen Billie, en hij helpt me met me neus.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen