Where: LA
Person: Harry

''We zien ze'' zeg ik tegen Liam. ''Prisca is vandaag wat prikkelbaar, dat is het meisje met de paarse pet'' zegt Liam. Ik kijk naar haar, ze is niet lelijk, en ze heeft ook lef om Cheryl aan te vallen, waar Liam bij is. ''Harry, wie is die Prisca waar Liam het over had?'' vraagt Bella. ''Met de paarse pet'' zeg ik droog. ''Niemand heeft een paarse pet op'' zegt ze en ik kijk op. ''Die met het blonde haar, en die daarnaast is Jade, en daarnaast is Nicole.'' zeg ik tegen haar. ''En Justin is de jongen die vooraan loopt'' zegt Bella. ''Yep, you're right'' zeg ik en kijk naar ze. Prisca kijkt recht naar ons, en staat dan stil. Ik ga rechtop staan en kijk haar ook recht aan, ze loopt langzaam verder, maar blijft naar ons kijken. ''Kom, we gaan ergens anders heen'' zeg ik en we lopen een aantal straten verder. '''Nicole ziet er echt alles behalve stoer uit,'' zegt Bella dan. ''Kan wel zo zijn, maar als ze niet genoeg lef had, had ze niet bij hun gezeten'' zegt Dana. ''Dat is waar'' zegt Bella dan. ''Kunnen jullie je concentreren, en je niet richten po hoe ze eruit zien'' zeg ik tegen ze. Ze zijn meteen stil, en we kijken een beetje rond. Justin komt op ons aflopen, met zijn handen ophoog als teken, dat hij niets wil doen. ''Wat is er?'' vraag ik wantrouwig. ''Niets, maar ik wil even zeggen, dat ik hoorde dat jullie volgende week naar New York komen?'''zegt Justin rustig. ''Ja, we moeten even wat zaakjes regelen, als jullie dat oke, vinden'' zeg ik rustig. ''tuurlijk, tuurlijk'' zegt Justin. ''En als je het niet goed vond heb je lekker pech'' zegt Bella. ''Bella dimmen'' zeg ik. ''Waarom, arrrogante New Yorkers'''zegt Dana erbij. ''Wat zei je daar?'' vraagt Justin meteen. Hij loopt even richting Dana toe, en gaat voor haar staan. ''Jij bent het zusje van Liam nietwaar?'' vraagt hij. ''Ja, problemen mee'' bijt Dana hem toe. ''Ja, ik wel'' zegt ineens een stem. We draaien ons om, en daar staan Jade, Prisca en Nicole. ''Nicole, ga jij alsjeblieft even over de nieuwelingen?'' zegt Justin. Nicole draait zich om en loopt weg. ''Wie had er problemen mee, dat Liam mijn broer is?'' vraagt Dana dan.''Ik, en ik ben Jade'' zegt Jade dus. ''Dat is jouw probleem'' zegt Dana dan. ''Klopt, en ik deel het'' zegt Jade. ''Wil je vechten ofzo'' zegt Bella dan. ''Ja, is goed, kom maar'' zegt Jade. ''JADE, DIMMEN!'' roept Justin meteen. Bella wil naar Jade toelopen, maar ik hou haar tegen, ''Justin, dit gaat niet zo, iedereen wil elkaar afmaken, dit zijn je eigen gevolgen'' zegt Prisca dan. ''Misschien moet je volgende keer, met minder komen'' zeg ik dan. ''Je hebt gelijk, jullie blijven hier, ik ga nu naar de haven. Prisca en Jade, jullie hebben de leiding, als er iets misgaat, ..... dan weten jullie wel wat'' zegt Justin dreigend. Prisca kijkt een beetje rond, en loopt dan weg. Jade huppelt er vrolijk achteraan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen