Where: LA
Person: Prisca

''Is dat niet Liam?'' vraag ik aan Justin. Justin draait zich meteen om, en kijkt naar Liam, ''Jullie blijven hier, ik ga er even heen'' zegt Justin. ''Ik ga met je mee'' zeg ik meteen, Justin kijkt me boos aan. ''Cheryl is er ook, wie weet wat zij doet;'''zeg ik en loop gewoon met Justin mee. ''Liam, we komen niet om te vechten, we moeten hier iets ophalen'' zegt Justin rustig. ''Waarom zijn jullie dan met de hele groep?'' vraagt Cheryl wantrouwig. ''Waar bemoei jij je mee?'' reageer ik meteen op haar. ''Prisca, rustig'' zegt Justin meteen. Cheryl kijkt me arrogant aan, en ik steek mijn middelvinger op naar haar. ''Fuck you bitch'' zeg ik zonder geluid, en Cheryl krijgt de boodschap over, want ze springt naar voren, om me aan te vallen. Liam pakt haar nog snel bij haar middel vast. ''Cheryl, doe rustig!'' zegt Liam. ''Al we jullie wouden aanvallen, hadden we jullie nu allang uitgeschakeld'' zeg ik dan. Liam knikt bedenkelijk en pakt dan de telefoon, ''Ben zo terug'' zegt hij en ik kijk Cheryl aan. Ze is woedend en wil me echt aanvallen, maar ze mag het niet. Ik moet lachen, en Cheryl loopt een stukje naar achteren. ''Prisca, moest dat nou weer'' zegt Justin zeurend. ''Ja, zij begon, arrogant kutwijf'' zeg ik. ''Prisca, als je nog 1 ding zegt, kan je weg'' zegt Justin dan. Ik knik langzaam en Liam komt teruglopen. ''Jullie hebben toestemming, maar jullie worden in de gaten gehouden, dus doe niets stoms'' zegt Liam en bij het laatste kijkt hij naar mij. ''Wat kijk je nou'' zeg ik boos. ''Prisca, ga weg, nu'' zegt Justin. ''Hij zegt dat ik stomme dingen doe, nou als ik je kop d'r af schiet, is het niets stoms hoor!'' zeg ik en draai me om. ''Stoephoer'' zegt Liam en ik draai me op. Nu word Justin ook boos, ''jij zoekt echt ruzie'' snauw ik. ''Kom dan'' zegt Cheryl. Ik spring recht op haar af, en haal flink op haar uit, maar ik krijg een trap waardoor ik van Cheryl af vlieg. Ik voel een flinke pijnscheut, en het was ook hard, ik knal met mijn hoofd tegen de muur, en een oude wond, van vorige week, bij mijn hoofd gaat weer open. ''Kom,'' zegt Justin terwijl hij me optilt. ''Jullie komen hiermee weg'' zegt Liam dreigend. We lopen snel richting de haven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen