Foto bij op naar het kampioenschap

elise's pov
na heel wat zeuren was het je gelukt om Xavier over te halen je mee te laten gaan. je had hem echt om de nek gevlogen. jullie staan op het vliegveld en een paar jongens staan aandachtig naar de inazuma jet te kijken. 'ik had graag mee gewild' zegt Jordan 'het is niet helemaal voorbij weet je we zijn vrij om ook tijdens het toernooi spelers te wisselen' zeg je en je ziet dat hij direct wat blijer is. 'het is niet het einde van de wereld' zegt Caleb 'je mag misschien gelijk hebben maar als je je kop nu niet dicht houd zorg ik ervoor dat hij mee kan in plaats van jou' zeg je en hij houd gelijk z'n mond dicht 'je hoort het we wachten daar op jullie jongens' zegt mark 'we moeten instappen' horen jullie iemand roepen, je geeft jordan een hugg en je loopt achter de rest aan 'eeh jullie vergeten iemand' hoor je shawn roepen 'dude had je mond gehouden' zegt hurley die achter een paal staat, het duurde even voordat iedereen in het vliegtuig was.

Xavier's pov
je zit naast elise in het vliegtuig, na een halfuur is ze in slaap gevallen. 'zit haar gordel vast' vraagt mark na een uur, je knikt en hij loopt door. je maakt elise wakker 'we gaan zo landen' zeg je tegen haar, ze knikt slaperig en gaat recht zitten. als jullie zijn geland wil je opstaan maar je word direct weer in je stoel geduwd door Hurley die zo snel mogelijk maakt dat hij weg wil. iedereen kijkt elkaar aan 'die zoeken we zo wel' zeggen jullie tegelijk. jullie lopen naar de bus en stappen in. de bus word stopgezet en jullie kijken uit de ramen 'dit is het team van Itaille' zegt Willy die aandachtig de kaart van het eiland zit te bekijken. jullie rijden weer door en stoppen voor een gebouw. 'dit is ons gebied' zegt elise, jullie pakken jullie spullen en lopen naar binnen. je kiest de kamer naast elise en zo ver mogelijk van Caleb vandaan. je legt je spullen op je plek en gaat dan wat rond kijken. erg ver kom je niet want iemand breekt zijn kamer af. als je gaat kijken zie je dat mark aan het vechten is met zijn kast.'het zou makkelijker gaan als je alles opvouwde in plaats van het zo in de kast te duwen' zeg je terwijl mark zijn best doet om de kast dicht te houden 'maar dan moet ik weer alles er in doen' zegt hij. je schud lachend je hoofd typisch mark als hij wil voetballen doet hij alles even snel snel en dan rent hij het veld af. het is nog een wonder dat er nog geen brand is. je loopt weer verder en gaat daarna het gebied bekijken. als je uit het raam kijkt zie je dat hurley al op het strand staat met zijn surfplank.

Reageer (2)

  • Elevens_Eggos

    Snel Verder Please

    1 decennium geleden
  • Allysae

    oee
    hurley is sexy
    senlv erder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen