Where: NY
Person: Prisca

2de deel,
Where: LA
Person: Cheryl

''Pris, wakker worden'' zegt Nicole zacht. ''Huh, wat?'' vraag ik slaperig. ''We moeten vandaag naar LA'' zegt Nicole. ''Ow, ja dank je'' zeg ik en wrijf in je ogen. ''Zeg zie jij er altijd s'ochtends zo uit?'' vraagt Nicole. ''I guess so, why?'' vraag ik. ''Omdat, je dan best weinig aan je uiterlijk hoeft te doen, weet je hoe ik uit bed kom'' zegt ze lachend. Ik lach met haar mee, ze valt eigenlijk best wel mee, en ze kan nog lief zijn ook. ''Ik heb eigenlijk niets om aan te doen, mag ik iets van jou aan?'' vraagt Nicole, ik kijk naar haar kleding en zie dat ze nog in haar pyjama rondloopt. ''Haha, ik dacht dat je mijn kleding stom vond, maar tuurlijk'' zeg ik en sta op. ''Weet je, ik ben eigenlijk jaloers op je, maar dat was toen je met Justin had, ik heb een crush op Justin'' zegt ze zacht. ''Serieus, weet je, je moet je lef tonen, dat waardeert hij, zo kom je hoger, zo leer je hem beter kennen, en dan misschien word het wel wat.'' zeg ik en pak een shirtje. ''Je kan dit wel aandoen, en dan doe ik dit aan, en ummh, moet je ook een pet hebben?'' vraag ik. Ze knikt hyper en begint met omkleden.


Cheryl.
''Waar gaan we naartoe?'' vraag ik aan Liam. ''Wij gaan naar het oosten, waar ze waarschijnlijk aankomen'' zegt Liam en drukt een kusje op mijn lippen. ''Love you'' zeg ik en samen lopen we verder. Liam zegt niets,en loopt snel door. ''I love you 2'' mompel ik sarcastisch. ''Wat zei je?'' vraagt Liam rustig. ''I love you 2'' zeg ik weer. ''Waarom 2?'' zegt hij. ''Omdat ik het sarcastisch, bedoelde, want ik zei i love you, en je negeerde me'' zeg ik. ''Serieus?'' vraagt hij verbaasd. Ik knik langzaam en Liam houd me stevig vast en drukt zijn lippen op de mijne. ''i love you'' zegt hij met kleine pretoogjes. Ik moet lachen en kus hem nog snel op zijn lippen, en we lopen verder. ''Zeg, Liam, Cheryl, staan jullie er al?'' vraagt Liam over de telefoon. ''Bijna, nog 2 straten'' zegt Liam en we lopen nog sneller. '''Maar waarom zijn hun een dreiging, ze zijn met een veel kleinere groep'' zegt Cheryl. ''Ja, dat is zo, maar ze zijn misschien klein, maar het zijn enorme doorzetters, en ook heel sterk.'' zegt Liam, terwijl hij me verder trekt. ''Als ik Jade zie he, ik maar d'r af,'' zeg ik tegen Liam. ''Dat zien we nog wel, Justin is erg beschermend over Prisca, Jade, en Nicole. Over Nicole wat minder, ze zit nog niet zo lang in de groep, maar Prisca en Jade zijn 2 sterke meiden, en hij is nog steeds gek op Prisca.'' zegt Liam snel. We kijken een beetje rond, en ik zie dan iemand lopen, ze komt me bekend voor, snel tik ik Liam aan, en wijs naar ze. Liam knikt, ''Dat is Prisca'' zegt hij.

Reageer (1)

  • Jerauhl

    Ik snap het niet? Nicole is toch de zus van Justin?
    Nja ik ga verder lezen, je schrijft geweldig <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen