Where: NY
Person: Justin

''Doet het pijn?'' vraagt een nieuweling weer. ''Nee, ik ben het al een beetje gewend, vorige keer had ik er 3 van de gang van LA'' zegt Prisca droog. Ik gooi mijn peuk weg, en probeer de kogel uit Prisca's arm te halen. ''Prisca, well done'' zegt Lucas, die aan komt lopen. ''Thank you'' zegt Prisca en hij knip oogt naar haar, ze word rood. ''Weet je, die Cheryl uit de LA groep, lijkt me best aardig'' zegt Nicole opeens. ''Geloof me, vorige keer had ze me geslagen, en toen had ik het aan de stok met d'r vriend, Liam, dat is 1 van de 2 leiders, en dat was geen prettige ervaring, ik lag 2 weken in het ziekenhuis.'' zegt Prisca meteen. ''Ja, inderdaad en vorige keer, liep ik gewoon op straat, en ze liep lang en duwde een mes tegen me keel, gewoon zomaar, maar toen zat ik nog niet bij deze groep, nu ben ik ook op wraak uit'' zegt Jade. ''Ik maak d'r helemaal af, ik duw eerst een mes in d'r mond, ik trek al haar haren er 1 voor 1 uit, en en ....'' zegt Jade, en ze begint helemaal te schreeuwen, ze word boos, en begint met dingen te gooien. ''JADE!'' roep ik meteen en grijp d'r bij haar arm vast. ''We gaan morgen NIET aanvallen, ik heb al een andere planning in mijn hoofd, ze zijn binnenkort hier, dan mag je d'r te grazen nemen.'' zeg ik rustig. ''Oke, rustig maar'' zegt Jade en trekt haar arm los. Ik ga weer zitten, maar zie dan dat Prisca al een verband om haar arm heeft, ''Ik heb m er al uit gehaald, en verbonden, dank je Justin'' zegt ze en staat op. ''Ik ga alvast slapen, morgen word een dag dat ik veel moet opletten'' zegt ze en loopt het pand in. ''Weet je, Prisca wil ook wraak, en ik ook, daarom hadden we deze gang opgericht.'' zegt Justin. ''Waarom wraak?'' vraagt Jade. ''Omdat, Harry's broer en Liam's broer, onze ouders hebben vermoord'' zeg ik droog. ''Waarom hebben ze dat gedaan?'' vraagt Nicole. ''I don't know'' zeg ik en haal mijn schouders op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen