Where: LA
Person: Bella

''Het is niet koud'' zeg ik terwijl ik in het water sta. ''Nee, Bella'' zegt Harry. ''Harry, relax nou even, dat heb je wel verdient'' zeg ik. ''Bella, stop'' zegt Harry weer. ''Dan niet, chagrijn'' zeg ik en huppel het water verder in. ''Wat zei je'' snauwt Harry. ''Hoezo, je hoorde me best'' zeg ik simpel. ''He, beter doe jij even normaal'' zegt Harry en kijkt me dreigend aan. ''Fuck you'' zeg ik en loop naar Cheryl. Harry komt boos op me aflopen, en heft zijn hand. Ik krimpt ineen, om me voor te bereiden. Dan voel ik zijn hand zachtjes over mijn haren gaan, ik open mijn ogen weer. ''Ik zou maar oppassen, dit is een waarschuwing'' zegt hij dreigend. Hij trekt even kort en hard aan mijn hard, ik kreun zachtjes en knik. ''Mooi'' zegt Harry en draait zich weer om. Liam komt naar me toe lopen, ''wat was er?'' vraagt hij. ''Ik had een grote mond'' zeg ik. ''Dat is niet slim, wat heb je gezegd'' vraagt Liam rustig. ''Ik zei dat het een chagrijn was, en fuck you'' zeg ik zacht. ''Je zei dat echt?'' vraagt Liam verbaasd, ik knik. ''En hij heeft je niets gedaan, wow, dan heb je echt geluk'' zegt Liam weer. ''Ga je mee de zee in?'' vraag ik aan Liam. ''Moment'' zegt hij en rent naar de handdoeken. ''Hij trok wel even hard aan me haren'' zeg ik als Liam terug is. ''Als nog geluk, vorige keer had hij het meisje in het ziekenhuis geslagen, Harry lijkt wel heel aardig, en lief, en ongevaarlijk, maar geloof mij. Hij is een van de gevaarlijkste jongens die ik ken, hij deelt de nummer 1 plaats.'' zegt Liam als we samen de zee in lopen. ''Met wie deelt hij die plaats dan?'' vraag ik. ''Justin, de leider van de gevaarlijkste gang in New York.'' zegt Liam weer. ''BELLA!'' gilt iemand, ik draai me om, en iedereen is druk bezig hun spullen te pakken. ''Shit, een andere gang'' zegt Liam en we rennen samen het water uit. ''Hee, wat doe jij hier?'' vraag een meisje aan me. ''Chillen, mag het?'' zeg ik arrogant. ''Nee, meid better watch out, this is ours'' zegt ze, ''Ow ja'' zeg ik en ga voor haar staan. Zij komt ook dichterbij, ze haalt uit naar me, recht op mijn neus. ''Omg, bitch dit gaat je bezuren'' zeg ik boos en sla er op los. ''BELLA! STOPPEN NU!'' roept Liam kwaad. ''De bitch sloeg me!'' roep ik boos terug, en ik zit inmiddels op haar. Ik word van het meisje afgetild, en ze trekken me weg, het strand af. ''Bella, als ik zeg dat je moet stoppen, moet je ook stoppen'' zegt Liam kwaad. ''Wat denk je wel niet, we kunnen dan wel de grootste groep zijn'' schreeuwt Liam tegen me. ''Liam, rustig, ga je uitleven op Cheryl, jij zou ook terug slaan'' zegt Harry rustig. Liam kijkt Harry verbaasd aan, en loopt naar Cheryl. ''Luister Bella, ik mag je, je bent een sterke meid, en goed voor de groep, maar je moet oppassen.'' zegt Harry. Ik knik en we lopen snel naar de auto's. ''Oke, iedereen naar het pand, meld het over de nokia'' roept Harry. Meteen worden de telefoons te voorschijn gehaald, en een hoop gepraat. ''He Harry, ik krijg net een sms, van een iemand uit New York, het is een kleinere gang uit New York. Justin en zijn gang komen morgen hierheen'''roept iemand. ''Serieus? wacht even'' zegt hij en loopt naar Liam. Ze overleggen samen even. ''Morgen moet iedereen klaar zijn voor een stevig gevecht'' roept Liam dan.

Reageer (1)

  • Kaysh

    YOOOOOOOOOOOOOOO
    GAAAA EENS FF HEEEE SNEL VERDER. YOOOYOOO.
    Ik kom weer hyper doen, keeeeeee?
    Mwrhhehr k mis mn bb en laptop. Nu kan k jouu en cher niet meer stalken op msn *sadface*

    KUSJESSSS

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen