Foto bij OO2.


Where: NY
Person: Jade

''Zullen we even weg gaan, ik verveel me dood'' zeurt Nicole. ''Luister je houd nu je kop, of ik duw een mes door je strot'' zegt Prisca boos. ''Waarom dat nou?'' roept Nicole boos. ''Omdat je al de hele tijd loopt te zeiken, je koos er zelf voor om bij ons te horen, dus dan zul je ook moeten wachten tot de andere gang langskomt.'' zeg ik voordat Prisca iets kan zeggen ''Ze komen over 2 minuten langrijden, bij jullie punt'' horen we over de walkie talkie. ''Gehoord, we staan klaar, als hoewel Prisca bijna klaar staat Nicole te vermoorden'' zeg ik terug. ''Prisca, concentreer je, Nicole ookal ben je me zusje, jij ook kop houden'' zegt Justin weer over de walkie talkie. '''Gehoord'' zeg ik weer en leg de walkie talkie weg. ''De auto komt eraan, ik zie hem'' zegt Nicole en pakt haar wapen. ''3.... 2..... 1..... vuur'' zeg ik en we schieten op de auto. ''Op het tankding'' roept Nicole. ''Shut up, Nicole, niemand mag ons zien'''zeg ik en richt me op de bestuurder. De bijrijder haalt ook een wapen tevoor schijn en schiet terug. ''KUT, DIE LUL RAAKTE ME!'' gilt Prisca opeens. ''FUCK YOU'' roept ze en staat op. Ze schiet hem in een schot dood, en dan op de benzine tank. De auto ontploft, en we trekken ons terug. ''Waar heeft hij je geraakt?'' vraag ik en kijk naar Prisca. ''Mijn arm'' zegt ze en we rennen door de steegjes. Na een aantal steegjes komen we aan bij Justin die al klaar staat met de auto. ''Gewond?'' vraagt hij als hij de deuren al opent. ''Prisca'' zeg ik en we stappen snel in. ''Welke?'' vraagt Justin als we richting het pand rijden. ''De bijrijder, maar ze werd chagerijnig van hem, stond op en schoot hem in 1 x dood, en toen bam de hele auto'' zeg ik trots en geeft Prisca een high-five. ''Maar Nicole heeft het ook goed gedaan'' zegt Prisca dan. We kijken haar met open mond aan. ''En Jade jij ook hoor'' zegt Prisca dan nog lachend.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen