Where: LA
Person: Dana

''Harry, wanneer gaan we nou naar New York?'' vraag ik. ''Morgen, dan zijn we met z'n allen'' zegt hij terwijl hij zijn joint weg gooit. ''Waarom moeten we met z'n allen?'' zeurt een nieuw meisje. ''Luister meid, ik zou maar dimmen, je bent hier nog helemaal niets, we leggen je zo om als het moet'' zeg ik dreigend en ga voor haar staan. ''Sorry, sorry, ik doe alles'' piept ze bang. ''Dana, rustig'' zegt Liam. We zitten een beetje in de steeg te niksen. ''Hee bitchezz'' hoor ik iemand roepen. ''Cheryl!'' roep ik blij en loop op haar af. We knuffelen elkaar, en praten een beetje. ''Sgatje'' zegt Liam en lebbert Cheryl af. Ik grinnik een beetje en loop verder. De meeste mensen in een leiders, doen het met alle meiden in de gang, maar Harry en Liam niet. Ze maken het liever fijn in de groep, dat we een hele hechte groep zijn. ''Harry, help, Cheryl stikt straks nog in de tong van Liam'' zeg ik. Harry schiet in de lach, en Cheryl ook, Liam kijkt me een beetje boos aan. ''Zullen we naar het strand gaan?'' vraagt Bella die vanuit het pand komt. ''JAA!'' roep ik blij. ''Ik weet niet, het is warm, en daar is nu veel politie'' zegt Harry bedenkelijk. ''We zijn toch met meer dan de politie is'' zegt Liam. ''Dat is waar, oke, informeer iedereen op de ''Nokia'' en zeg dat ze naar het strand mogen komen'' zegt Harry. ''Wat is de 'Nokia?'' vraagt Billie, het nieuwste lid. ''Dat is een telefoon die iedereen krijgt als je niet meer non-stop bij de groep hoeft te blijven, maar daar moet je altijd op bereikbaar zijn.'' leg ik uit. Hij is wel schattig, hij lijkt op Robert Pattison. ''Er was eens iemand en die had niet opgenomen, de politie vond hem terug, met een opengesneden buik, alle organen eruit, wangen opgesneden, en met zijn geslachtsdeel in zijn mond'' zegt Cheryl. Billie kijkt even geschrokken, ik haal mijn wenkbrauwen ophoog, en hij kijkt snel weer normaal. ''Maar Billie, daar hoef je nog niet bang voor te zijn hoor'''zegt Harry.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen